Nekad Craxzy | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Craxzy

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer

Vad heter du på discord? Craxzy#3270

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är online typ dessa tider:

Måndag: 15:00 - 21:00
Tisdag: 15:00 - 21:00
Onsdag: 16:00 - 21:00
Torsdag: 15:30 - 21:00
Fredag: 14:30 - 00:00 (ibland senare, beror lite på)
Lördag: 09:00 - 00:00
Söndag: 13:00 - 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? På detta konto har jag inte varit medlem så länge, men på mitt gamla dc konto så var jag medlem ett bra tag, typ 5-6 månader ungefär. Jag kan mycket om hur det är som sv och så, det borde inte vara några problem för mig.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har 0 bans, kan skicka bild här nedan.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta för staffsen och hjälpa till på servern, som servervakt så kan man banna direkt om man t.ex blir vdmad. En servervakt ska typ underlätta för staffsen och göra det lättare för staffsen helt enkelt. Som sv så ska man som sagt underlätta för staffsen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att jag vill underlätta för staffsen, men också så tycker jag att det kan vara bra att vara servervakt eftersom jag är polis och då kan det ske en del copbait. Jag känner att det kan vara rätt så bra att vara sv när man är polis då som jag är.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korrupption och abuse är när man t.ex blir 12 timmad och sedan ressar sig när man går in på servern igen. Det kan också vara att man kickar någon för att man vill få några fördelar i rpn, det kan t.ex vara om det är en kö på något event eller något liknande. Det kan också vara ifall du dör i ett scenario och ressar dig direkt för att vinna scenariot. Det kommer då leda till åtgärder, det beror lite på vad jag har förstått det som, men jag antar att ni staffs har koll på vad för slags åtgärder man ska få om man begår dessa fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka