Nekad Craxz | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Craxz

Icke Medlem
Meddelanden
413
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Craxz

Vad är ditt discord namn? .craxz.

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas Johansson och är född år 1990. Jonas hade en vanlig "svensson" uppväxt, bra med pengar, hade en dröm och bli polis och mer. Detta skulle inte vara under hela hans uppväxt då vid 10 års åldern gjorde polisen en huseransökan då dem trode att Jonas pappa hade knark i huset. Och polisen hade rätt så Jonas pappa fick sitta i häktet tills rättegång och då fick han fängelse som straff. När Jonas fick veta detta så fanns det inte en ända tanke längre på att bli polis men han ville inte göra något dumt. Lite senare så får Jonas ett besked på att hans pappa dog i fängelset av några gängkriminella som dem inte gillade. När han fick veta detta då ändrade Jonas sig helt och hållet, han fixade kontakter direkt. han började langa, han började göra stora rån osv. Detta leder tills idag då han har varit gängboss i Alboz och mycket kontakter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med till serverns rp att ha mycket bra social rp, följa alla regler, göra unika scenarion, göra långa scenarion med både polis och kriminella osv. Helt enkelt göra så bra rp som möjligt. Jag kommer även streama rätt så mycket så att jag kan få en bild för alla andar om att Strive är en bra server så att flera kanske joinar och så vidare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man inte ska spela bara för att vinna, det går att förlora i ett scenario och ha roligt. Detta är en väldigt bra regel då det blir mycket roligare för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Meta - Ta ooc info till ic Power gaming - rp för makt och pengar samt inte rpa på skador tex.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? 2k timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? .

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning. Du får ansöka på nytt om 24h.

Tillbaka