Nekad Craxz | Chef-jobb ansökan [MOwgli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Craxz

Icke Medlem
Meddelanden
413
Reaction score
12
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka till Gripen Taxi som chef.

Vad heter du IRL? Theo

Vad heter du på discord? Craxz#8991

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? ca 2 år.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet så mycket som möjligt med att ta in seriösa personer som verkligen vill rpa så som "Taxi jobbet" ska vara så att det blir så realsitsikt som möjligt och roligt att rpa. Jag har även sätt att det är många som håller på att lalla rätt så mycket då det är folk som inte rpar som att dem är Taxi anställd så det vill jag sätta stopp på genom att bli chef och ge dem olika återgärder ingame i olika scenarion. Med det så vill jag att det ska bli så realistiskt som möjligt samt att jag kommer att bygga upp Gripten Taxi så folk känner att det inte är ett lall jobb, folk ska inte bli anställda där för dem "behöver" ett jobb, jag vill göra så folk vi få anställning eftersom dem tycker att det kommer vara roligt att rpa där och att det är bra rp där. ------ Jag har lite framtidsplaner som är att anställa mogna personer som kan rpa bra och inte är lallare. Jag vill komma på några roliga scenarion som Taxin kan bjuda på ingame och mer sånt så att det blir roligt men ändå bra rp. Jag vill också ha lite kurser så det blir en "resa" från att vara provanställd till att vara anställd, om man inte kommer högre upp då såklart.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit anställd på Gripens Taxi en gång en liten stund och då fick jag veta rätt så mycket så jag vet lite men vill lära mig mycket mer.

Hur ofta kommer du vara inne? Hela dagarna då jag är hemma. Om jag inte är inne så kommer jag försöka utveckla jobbet ooc.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? 100%

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka