Accepterad Craxz | Ban överklagan [Amo_147]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Craxz

Icke Medlem
Meddelanden
413
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199099080231

Ditt Hex-ID: 110000143e0ee27

Vad är din discord tagg? Craxz#8991

Vem var det som bannade dig? Troik

Hur lång tid var din ban? 2 Dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Troik valde att banna mig för att jag inte "stönade" eller vad man ska säga och jag tror själv att jag gjorde lite fel och tänkte lite konstigt men från min vinkel så såg det ut som att han bara körde in i mig en liten dutt och IRL så tänker jag att från min vinkel som jag såg det så känner jag ej att jag skulle "stönat" så som "man" brukar göra. Troik kanske bara kom dit i slutet eller något jag har ingen aning men jag tror att han och jag såg från helt olika perspektiv och då så var det lite powergaming från mig så som han såg det. Men jag tror också som sagt att jag inte skulle ha aggerat fysiskt på den krocken så som jag såg, för mig så var det en lite liten krock och jag hamnade mot en vägg som jag var nära alltså så rpa jag på en liten chock och inte värsta grejen som jag kunde ha gjort mycket bätre från mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan körde en varsin bil vid gamla JDM och jag skulle parkera där och då kommer han och körde in i mig lite som jag berättade lite innan. Och så som jag skrev på frågan innan skulle man kunna säga nästan exakt likadant här också, jag och troik såg nog på helt olika perspektiv och från min sida så var det ingen big deal och jag rpade på en chock och gick ut vilade nån sekund och sen började jag laga bilen för att sedan åka vidare och då vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att från Troiks vinkel/perspektiv så tror jag att han gjorde ett dunder jobb att banna mig men om han nu ser eller någon annan denna överklagan så tror jag att ni kan tänka lite på det och försöka se det från så som jag såg det och kände det som. Men jag tror absolut inte att han gjorde någon dålig ban från det ända han såg.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans är dem flesta felaktiga som jag har blivit unbannad för och annars så har det varit för länge sen då jag var ny till rpandet eller då jag bara lallade och inte ville något utav rpandet som jag vill nu. Med det så vill jag säga att jag ABSOLUT inte är stolt över mina gamla bans och försöker bättra mig så mycket som möjligt med att sträva efter så bra rp som möjligt och inte göra små dumma fel som kanske detta var.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde från min vinkel/perspektiv kunnat göra mer annorlunda då jag skulle kunnat rpa mycket mer på det och inte se det som en liten knuff att verkligen försöka titta mer runt om som tex. "var det från en kraftig sida, stod jag inte så nära väggen så det blev mer krafftigt än vad jag trode att det var, skulle man verkligen bara fått en chock och skulle man kunnat stå svagt upp bara efter några sekunder?". Lite så tycker jag att jag kunde ha gjort annorlunda och dedt kommer jag att tänka på tills nästa gång så att jag inte råkar ut för något dumt fel igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag ska kolla mer på små detaljer som jag skrev där upp som tex i denna händelse: "var det från en kraftig sida, stod jag inte så nära väggen så det blev mer krafftigt än vad jag trode att det var, skulle man verkligen bara fått en chock och skulle man kunnat stå svagt upp bara efter några sekunder?". Och att jag ska ta det mer lungt så att det inte händer mer små fel för då blir det bara värre för mig som vill komma långt inom Unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag till 100%.

Ser att du förstår din ban därmed får du en chans av mig att visa en förbättring ifrån dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka