Nekad Craxz | Ansökan till Staff [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Craxz

Icke Medlem
Meddelanden
413
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Ditt discordnamn: Craxz#8991

Ange ditt födelsedatum 15 September 2009

Varför ska just du bli staff? Det som får mig att ansöka till staff är för att jag har varit en aktiv medlem på Unive sen i september 2021 och i denna tid här på Unive har jag sett mycket bra men ändå dåligt. Det här dåliga jag har sätt vill jag få ett stopp på, alltså vill jag försöka prata med dem spelarna som gör rpn lite dåligare så att dedm får koll på reglerna lite mer om dem tex är nya eller bara försöka göra så dem vill satsa på rp och inte förstöra för andra. Detta har jag också märkt eftersom jag skulle inte säga att jag är den bästa rparen men jag sträver mig efter så bra rp som möjligt och det är inte så roligt om man möter dem här spelarna som inte sträver efter att ha bra rp och bara lallar runt och det är en liten del varför jag vill vara staff alltså göra så det blir lite bättre rp på servern.

Jag har varit servervakt ett tag förut och det gillade jag, jag hade motivation till att försöka göra så folk kunde förbättra sig, göra så det inte fanns lika många lallare samt folk som bara gör fel på servern. Allt det gillade jag men sen råkade jag göra ett misstag men nu är jag ute efter nya tag och försöker bli bättre och försöker göra allt som blir bättre för Unive.

Jag vill också vara staff eftersom jag var en liten del av communityt när jag var servervakt, det gillade jag alltså att nå ut till folk genom att försöka göra servern till en bättre server på många olika sätt. Jag vill även vara med i Staff teamet eftersom jag vill se hur Unive kommer att utvecklas genom den tiden jag kommer vara med i staff teamet om jag får chansen att vara i staff teamet.

Jag ansöker även till helper eftersom jag vill underlätta för alla andra staffs samt spelare på så många olika sätt som möjligt. Jag vill vara en extra resurs i vilket som helst område som finns tex en extra resurs som don ansvarig när ingen annan har tid att ta don ärenden, samma med support-ansvarig, kolla reports samt helps ingame, med mer. Med det vill jag underlätta för alla, icke-medlem som ägare så att det blir så lätt att hjälpa folk som möjligt.

Jag ansöker också till staff eftersom jag känner att jag har den rätta tiden, motivationen samt att jag vill vara helper, visa vad jag går för som helper så att jag kan uppgraderas inom staff teamet och hjälpa så många som möjligt på så många sätt som möjligt. Jag känner också att jag är rätt person eftersom att jag har tid att sitta i don rummen, support rummen och allt sånt som kan ta tid.

—--------

Jag skulle vela jobba med så många områden som möjligt för att nå ut och hjälpa så många som möjligt på många olika sätt och jag är beredd på att jobba inom alla områden och jag vill jobba med dem områderna som kanske har lite för lite resurser och behöver mer, där jobbar jag mer än gärna. Dem områderna jag vill jobba med helst är Donation-Ansvarig, Support-Ansvarig, RP-Ansvarig och Kriminell-Ansvarig.

Här är lite om varför jag vill jobba med dem här områderna/vad jag skulle jobbat med inom dem här områderna samt fördelar samt nackdelar och mer sånt:

RP-Ansvarig;
Om jag skulle bli helper och jobba som RP-Ansvarig så skulle jag varit välldigt aktiv inom att specca dem flesta scenariorna som pågår och kollat hur rpn är där, om jag ser att någon gör något litet fel skulle jag kanske skriva /m till dem efter scenariot eller om det är lite värre skulle jag skriva att han/dem skulle komma support så får vi prata om scenariot varför dem gjorde si och så. När vi har pratat klart så skulle jag tagit beslutet om dem får någon konsekvens eller något efter, detta beror på om han är villig att förbättra sig i framtiden och det skulle jag säga att det är lätt att höra på om den vill förbättra sig eller inte. Så med det skulle jag tagit beslut efter vad vi har sagt i support ärendet.

Som RP-Ansvarig skulle jag också speccat runt lite överallt, på ställen som man vet är lite mer lalligt och jag skulle tagit min tid på kvällarna/nätterna att specca mycke för jag har sätt folk som tror att det inte finns staffs eller att det inte finns regler lite mer senare på kvällarna. Jag skulle även ha "streamer vaktat" dem lite större streamerserna här på Unive då jag har sett att folk har metat på vart dem är och bara lallat, allt detta vill jag sätta stopp för så att dem som kollar på streams från Unive inte tror att detta är en lall server bara för att vissa inte vill lära sig att rpa och bara vill förstöra. Med det så skulle jag sett till så att det blir bättre rp och bättre community om jag blir RP-Ansvarig.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Donations-Ansvarig:
Om jag blir Donations-Ansvarig så skulle jag säga att jag har är den rätta för detta jobb eftersom jag har denna motivationen, jag har tiden och jag vill sitta i don rummen för att hjälpa folk när dem ska tex köpa gäng, byta ped, köpa pedkläder mer mera.

När jag skriver att jag har "tiden" till att sitta i don rummen menar jag att jag har bra tålamod till att sitta och vänta på att folk ska hoppa don rummen samt att jag har orket/tålamodet till att sitta med dem här långa samtalen när folk tex köper gäng och dem ska fråga vad dem ska få, dem ska bestäma bilar dem kanske har frågor med mera. Dem här ärenderna har jag tid och tålamod för att sitta med och jag vill gärna göra det eftersom jag gillar att hjälpa folk med olika saker. Jag kommer också vara väldigt tydlig vad dem kommer få i deras script tex när dem köper gäng men även när dem typ köper/byter peds så kommer jag vara väldig tydlig med hur man kan köpa kläder, hur mycket allt kommer kosta och allt sånt. Så det här området vill jag väldigt gärna jobba med.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Support-Ansvarig:
Om jag skulle bli Support-Ansvarig så skulle jag säga att jag har samma fördelar spm i Donations-Ansvarig alltså att jag har motivationen till att hjälps folk, jag har tiden till att hjälpa dem, jag vet mycket om detta område och jag skulle nog gissa på att jag är en bra Support-Ansvarig. Med att jag har motivationen till att vara Support-Ansvarig menar jag att jag gillar att hjälpa folk, som jag skrev i Donatioms-Ansvarig, men det är nog en fördel så att man inte bara försöker bli klar så fort som möjligt bara för att man inte har motivationen eller inte vill hjälpa dem som sitter i Support-väntrum därför tror jag att jag skulle kunna vara en bra Support-Ansvarig. Om jag skulle tagit in någon i support för att dem har gjort något dåligt ingame skulle jag berätta vad dem har gjort fel, vad dem kan göra bättre nästa gång och sen efter man har pratat med den/dem skulle jag tagit återgärd efter vad dem har gjort.

Kriminell-Ansvarig:
Jag vill gärna bli kriminell-ansvarig eftersom jag har varit kriminell några gånger och rätt så länge så jag har sätt många scenarion som har varit bra/unika men även dåliga scenarion. Det jag skulle gjort som kriminell-ansvarig är att specca dem scenarion som behövs speccas, jag skulle specca runt på olika gäng-hus, olika drog ställen men även bara lite överallt eftersom det är väldigt många kriminella på servern och med det så kan man nästan se kriminella lite överallt när man åker runt. Jag skulle också försöka nå ut till så många kriminella som möjligt för att tex ge folk tips på vad dem kan göra bättre, säga saker som är viktigt för alla kriminella så att dem kan lyssna så att det blir bättre och roligare för alla. Jag vill också ge folk kretik efter man har gjort typ ett scnario och man ska få tex krim varning eller något sånt så vill jag alltid berätta varför dem får denna varning, vad dem kan göra bättre till nästa gång och sånt. Sen finns det såklart vissa gånger man måste dra folks roller utan förvarning och sånt. Detta jobb skulle jag mer än gärna jobba med.

Jobb-Ansvarig:
Jag ska vara ärlig med att jag inte vet så jätte mycket om vad man gör när man är Jobb-ansvarig men jag är beredd på att försöka lära mig allt om det om det skulle behövas resurser inom det området.

Servervakt-Ansvarig:
Här är det faktiskt samma som Jobb-Ansvarig att jag inte vet så mycket om detta område men jag är ändå villig och beredd på att försöka lära mig allt om detaa område om det behövs resurser inom detta område.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndagar: 15:30 - 01:00

Tisdagar: 15:40 - 01:00

Onsdagar: 14:40 - 01:00

Torsdagar: 15:00 - 01:00

Fredagar: 15:30 - 01:00

Lov + Helg: Ca 11:00 - hela natten/morgonen.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan September 2021.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff på en annan server innan jag hittade unive, så jag vet mycket om hyfsat mycke skulle jag säga.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, kan vara vad som.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka