Nekad Craxz | Ansökan till Servervakt [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Craxz

Icke Medlem
Meddelanden
413
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? Craxz#8991

Vad är ditt Hex:ID 110000143e0ee27

Ange ditt födelsedatum 15 September 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 14:50 - 00:00

Helger: när jag vaknar - hur länge som helst

Hur länge har du varit medlem på Unive? Blev först medlem september 2021 tror jag sedan har jag slutat med fivem o lite sånt och nu blev jag medlem igen 02/07.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går ej att skicka bild men jag har varit bannad 33gånger. Detta är inte okej av mig men om man får ha en ursäkt så är det väldigt många som var typ första månaden som jag kom till fivem som jag ej visste mycket om rp. Sedan har jag blivit unbannad dem flesta gånger också.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att sköta servern där man rpar. Alltså om man ser ett regelbrott ske så ska man klippa, kick eller sv-banna sedan skicka ut i discorden som bevis så kan staffs banna dem längre om det behövs. Dem ska vara loljala till servern och tycka om det dem gör då det blir roligt att försöka hjälpa servern. Det hjälps även att ha ett engagemang då det som sagt blir mer roligt och man som högre uppsatt ser nog lätt att man inte bara gör arbetet för att bli högreuppsatt eller få lite mer makt som servervakt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att underlätta för alla staffs/alla med perms och jag vill t.ex dv:a alla bilar som står ivägen så man inte krockar i onöden eftersom de har stått där länge och ingen orkar putta den åt sidan eller göra något åt det. Jag vill göra så Unive blir så bra som möjligt inom rp:en. Jag vill bli servervakt för att banna/kicka alla som är inne på Unive för att förstöra och inte rpa någoting. Helt enkelt så vill jag alltså bli servervakt på Unive eftersom jag tycker att det är väldigt roligt att rpa på unive och jag har ett engagemang för att hjälpa servern samt dem högre uppsatta.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption samt abuse inom Serveravkt kan förekomma när man är i något scenario och inte vill att andra parten ska vinna så man tex lägger en /revive på sig själv för att få mer hp om det är en skottlossning tex eller om man bara inte gillar någon annan så man /kick eller /svban på någon utan anledning. Detta ska verkligen inte förekomma då ska man bli bannad utan förvarning.

Nekad, medlem igår vänta 30 sammanhängande dagar innan du kan ansöka.

Tillbaka