Inaktuell Craxz | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Craxz

Icke Medlem
Meddelanden
413
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? Craxz#8991

Ange ditt födelsedatum 15 September 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att ansöka om att bli Medlemskaps Ansvarig är att jag vill ta mer ansvar med servern så att jag kan hjälpa till med så många saker som möjligt. Jag vill även ge dem icke medlemarna som vill vara en del av Unive RolePlay och rpa med mer saker en bättre chans. Med att ge så många som möjligt chans att få bli medlem här på Unive RolePlay kan vara bra för Unive eftersom jag kommer försöka mitt bästa att klura ut genom intervjun samt deras ansökan här på forumet om dem verkligen vill vara här på Unive för att dem vill ha bra rp och göra unika grejer och försöka göra Unive till en bättre plats eller om dem bara lallar och inte tillhör här, men jag vill ge så många som möjligt en chans och vis vad dem går för. Jag ansöker också eftersom jag tror att jag kan vara den rätta mannen som kan ha denna roll eftersom jag gillar att hjälpa folk, jag har tid för att sitta lite då och då för att titta på forumet, läsa massa ansökningar samt att ta intervjuerna när folk har blivit godkända. Jag tycker också att jag är bra för denna roll eftersom om jag får säga det själv så kan jag bemöta folk rätt så bra alltså inte vara gnällig, arg, ledsen, sur eller något liknande. Om man ska ta intervjuer så får man göra det när man är på bra humör för annars kanske dem som ska ta intervjuen få en dålig syn för att en person var på dåligt humör.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig som Medlemskaps Ansvarig för som sagt jag har väldigt mycket tid till att sitta och läsa ansökningar och ta intervjuer lite då och då, när jag ser att många behöver göra det eller om jag bara har tid och så kan jag skriva ut att man kan sätta sig i väntrum. Jag tycker också att jag har en liten fördel eftersom jag tycker själv att jag är väldigt social av mig och gillar att prata med folk samt att jag vet hur man ska bemöta folk så att dem skulle gilla mig samt få ett bra uttryck för servern eller vad man ska säga, alltså göra så att dem gillar servern bara mer och mer. Jag har även tålamod att sitta och läsa/ta intervjuer så att det inte blir något fel med någon fråga eller något sånt så man kan ta sin tid. Jag har även varit medlemskaps ansvarig över 1 månad för ett tag sen så jag är erfaren och jag vet hur man gör och jag är berädd på att ta ansvaret igen.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker som sagt att man inte ska bemöta nya folk när man är som sitt sämsta beteendet som tex när man är gnällig, arg, ledsen, sur eller bara när man är på dåligt humör alltså. Men när man ska ta intervjuer ska man vara på ett bra humör som tex när man är glad eller något liknande. Jag tycker även att jag ska vara lugn och inte stressad för det kan få personen att bli stressad och det leder till att den kanske inte kan göra sitt bästa på intervjun. Jag tycker också att man ska försöka lugna ner dem om man märker att dem är stressade eller något liknande.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vela påverka betydelsen med att vara medlem här på Unive så att det känns mer betydelsefullt att vara medlem så att fler folk tipsar om Unive till sina vänner och så fler bara kommer in på Unive. Jag vill också påverka så att det blir ett "rykte" om Unive att vi bara tar in bra rpare så att det blir en så bra server som möjligt. Med det så vill jag göra så att det är betydelsefult samt att man har bra rp om man är medlem på Unive Roleplay.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att dem som vill vara medlem här på Unive Roleplay måste ha koll på "grund reglerna" som lyder: RDM, VDM, Fear RP, Powergaming, Cop bait, Metagaming, NLR och Sunt förnuft. Detta känner jag är ett MÅSTE, om man inte kan dem enkla och viktigaste tycker jag att man kan neka dem eller prata lite längre så man lär dem det ordentligt. Jag skulle även säga att ett till krav är att man inte ska lalla för då blir det ofta att det förekommer flera regelbrott samtidigt. Det ska verkligen inte förekomma något som helst rasism eller nasism, detta är noll tollerans. Detta är vad jag känner är det viktigaste just nu.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag har ansvar med att ta hand om dem icke medlemarna som vill bli medlem alltså att jag ska vara snäll, trevlig, lugn så att dem tycker att det är bra Medlemskaps ansvariga här på Unive, alltså att man hjälprt Unive namnet att växa. Jag tycker även att man har ett ansvar att ta upp alla regler, säga vad dem får göra och vad dem inte får göra så att dem inte råkar ut för banns för att dem inte visste det typ. Men man ska också sitta ett tag lite då och då och kolla på forumet om det har kommit flera ansökningar eller om någon vill ta intervjuer. Detta känner jag att det finns ett ansvar av medlemskaps ansvariga.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv varje dag. Skoldagar: ca 15:30 - 00:00 Helger: hela dagarna - morgon

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar ej på nån annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka