Nekad CraxyF1 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

karpzz.

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Craxyf1

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abdi joahnsson och han är 25 år gammal och 198 cm lång. Han hade en svår uppväxt och tog mycket droger både i och utanför skolan. Han hatade skolan och hade dåliga betyg och abdi hade det dåligt hemma eftersom hans pappa var alkoholist men han dog för 2 år sedan. De tycker abdi är bra eftersom han inte har bra minnen av sin pappa och abdi pappa slog abdi och abdis mamma, abdi hatade sin pappa så mycket att abdi försökte döda sin pappa men abdi gav upp i sista sekunden. abdi minns första gången hans far slog honom och hans mamma var bra medan abdi
eftersom abdi mor och far bråkade, och sedan skapade han abdi och hans abdi mamma, men abdi minns inte vad hans föräldrar bråkade om. abdi hade många vänner, men de begick brott Men abdi ville vara med dem och begå brott. De kunde vara vad som helst, vrida moppar och misshandla folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga samt bra scenarion och rolig RP eftesrom det alltid kommer att vara skoj pågång, Samt så kommer jag bidra med seriös RP då jag själv inte gillar när det är oseriöst eftersom det bara blir tråkigt om folk bara håller på att lalla runt hela tiden. Jag tycker att det är roligt att RPa då det finns ett seriöst syfte, Det jag menar är att det är som blir roligt är om alla verkligen håller sig till sina roller och alla verkligen lever in i scenariot. om man blir slagen tillexempel att man lever med i att man blir det så att man bara inte liksom ställer sig upp och springer iväg, Sånna saker som är små detaljer tycker jag är väldigt viktigt. Sen en till sak som jag kan bidra med väldigt mycket är att skapa scenarion. igår tillexempel så hade vi en parad med husbilar och spelade musik och det var jätteroligt och alla var glada och med. så jag kan bidra till bra stämning när det gäller scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man agerar eller tar beslut med hänsyn till vad som är mest gynnsamt för den andra parten eller motståndaren, istället för att endast fokusera på ens egna intressen eller fördelar. Det kan vara en strategi som används i förhandlingar, samarbetsprojekt eller konflikthanteringssituationer.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag kan alla. Till exempel cop bait som betyder att få polisens uppmärksamhet genom till exempel driftning. Cambat logg=lämna sever vid ett scenario som man vill undvika. VDM= döda någon med ett fordon

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har kört på unive förut sen så slutade jag med rp tog en lång paus och nu är jag tillbaka och kommer bidra med bra rp nivå som möjligt och följa alla regler

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka