Nekad Mcflurryexe | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mcflurryexe

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? Loas

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Milton Bobson 18år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Positiv, driven och nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Milton 18 år föddes i södra Stockholm han hade en bra uppväxt med en god familj. Nu vill Milton flytta till en ny stad där han kan skapa nya möjligheter och nya jobb .Milton är en social och energifylld person som alltid försöker lyfta stämningen runt sig. Men vet när det är dags att vara seriös. Milton drömmer om att bli en framgångsrik person. Han vill bygga upp ett bra liv, skaffa ett stabilt jobb och arbeta sig uppåt tills han når sina mål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med mig själv och se till att folk har så roligt som möjligt, samtidigt som jag själv har kul tillsammans med andra. När det gäller RP kommer jag vara seriös, för jag tycker att ju fler som tar det seriöst, desto bättre och roligare blir servern för alla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska vara envis och bara fokusera på att själv ha roligt, utan också bidra till att andra får en bra och rolig upplevelse.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej aldrig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Några jag tog från erat forum var 1.COPBAIT det menas att man försöker locka polisen till sig som t.ex göra donuts framför polisen. 2.RDM det menas att du dödar eller slår en annan person helt utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja jag har spelat på Unive förut då för ca 2år sedan men var ej medlem då, Jag har en bra erferanhet av RP.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej!
På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv.
Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.)

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka