Accepterad Crantioz | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crantioz

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198314966439/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil K

Vad är ditt discord namn? Crantioz#3358

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Bosse Larsson

Bosse Larsson är född 2000-04-23 och kommer från Skåne. Bosse hade en ganska bra skolgång / uppväxt och hade inte några problem i skolan men, när Bosse började 6:an så började han bli lite mobbad av den nya killen i klassen om hur han såg ut. Så Bosse bestämmer att han ska ta upp det med Mamma och Pappa. Efter en stunds snack så tror mamma och pappa att allt kommer lösa sig, men det gör den inte. Bosse sitter uppe hela natten och tänker på det. Den natten bästämmer han sig att han inte ska vara så feg och lätt att kränka. Nästa dag i skolan så tar han detta med egna händer och hoppade på mobbaren. Bosse tar ut all sin ilska och tänker på allt dåligt så länge han ger all energi på han, efter en stund så kommer läraren och Bosse bara går iväg. Det var så han fick sin respekt i sin klass och sedan blev allt bra tills han blev 18 år gammal.

Bosse blev nästan precis 21 år gammal och nu lever på A-kassan. Bosse lever i en liten lägenhet ensam och nu ångrar sig att han inte tog bättre beslut i sin uppväxt. Han tänker på allt som har hänt, alla bra saker och alla dåliga. Men nu vill inte Bosse leva på A-kassan och nu vill ha ett jobb någonstans. Han gillar bilar så därför är han lite intresserad att testa Mekonomen. Bosse tänker ta sitt liv i sina händer, precis hur han tog mobbaren i 6:an. Bosse ser att det finns många vägar att ta med jobbet och är redo att få ett bättre liv. Han tänker lägga ner tid och tuff arbete för att få en framtid i staden; Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vet hur man RP och jag vill ha ett jobb. Jag kommer bidra med hög RP och jag kommer följa alla regler så alla kan få en bra och rolig RP på Unive men också, att kunna påverka Unive som Medlem. Jag kommer ge roliga scenarios och jag vill kunna utveckla min RP på Unive. Jag har tidigare varit medlem här på unive men jag lämnade då jag inte kunde RP så mycket men nu vill jag göra igen. Jag behöver inte vinna en situation/scenario för att ha roligt för jag älskar också den sociala RP:andet och att kunna jobba. Sedan är det också så att jag vill prova något nytt i min vardag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga, spännande och intressanta scenarion där jag kommer göra så alla har det roligt. Jag kommer också försöka göra så alla har det roligt, att alla lär sig något och där alla skrattar. Att RP har jag alltid gillat och det betyder att jag kommer vara extremt aktiv samt mera.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man RP/spelar för att motsidan på scenariot kan också vinna. Så man gör att motsatsen av den sidan man är på har lika stor chans som dig att vinna på ett scenario.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom en kompis som nyss började spela igen här!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka