Accepterad Crantioz | Chef-jobb ansökan [Ben]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crantioz

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Emil

Vad heter du på discord? Crantioz#3358

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan förra sommaren (2021). Har tagit några pauser imellan.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Som brandchef skulle jag gjort en del förändringar som skulle gjort att alla anställda skulle trivas m.m. Jag skulle förändra lite saker som skulle göra att arbetet blir lite mer spännesfult, varierande och intressant. Att fixa t.ex lagbyggningsaktiviter eller något liknade är en stor prioritering inom mitt arbete som chef. Bland annat skulle det också varit på bordet att få upp så folk använder sig mer av teamwork när de är ute vid sitt arbete. Jag skulle anställt en del personer vid lednings positionen då de kan hjälpa med större beslut, men bland annat skulle jag också tagit några möten där vi snackar upp oss hur vi vill arbeta, komma framåt i utvecklingen och mer. En av mina framtidsplaner är att göra så folk använder sig mer av /me i sitt arbete då det blir mycket mer realistiskt. Jag vill att alla ska känna sig trygga när de jobbar och att folk vill gå i tjänst igen, så jag skulle haft ett öga för lall, mobbing samt mer då jag vill att alla ska ha det roligt. Jag ska uppdatera dokument, utbildnings-planer och jag skulle prata med den nuvarande ledningen angående hur vi ska lösa anställning. Som sagt skulle jag fixat rekrytering med min ledning och göra så vi får en del nya rekryter. På grund av min tidigare erfarenhet inom RTJ så betyder det att jag har mycket kunskap om yrket så jag skulle dela med mig om hur alla ska göra, om sjukvård samt mycket mer. En annan framtidsplan är att få upp samarbeten och det går med andra företag då vi vill ha det pga att vi ska utveckla oss framåt. Jag är väldigt hjälpsam när det kommer till frågor, funderingar samt annat så jag vill alltid hjälpa till. Jag har väldigt mycket tid på att lägga vid räddningstjänsten då jag har inte så mycket mer att göra, så jag kommer göra allt för att få fram räddningstjänsten, göra dem respekterade samt mycket mer som jag har i huvudet. Att kunna bygga upp jobbet med andra personer till ett stabilt samt ett effektivt jobb skulle varit väldigt roligt och ett bra tillfälle att utveckla mig själv som person.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som sagt har jag varit räddningsledning 1 gång innan där jag lärde mig väldigt mycket om yrket. Jag jobbade inom rekrytering då jag anställde flertalet personer under min tid (3 månader). Jag hjälpte till med svåra beslut som de högre uppsatta hade, asså jag var till stor nytta. Tidigare har jag varit på olika ledningspositioner som har gjort att jag har lärt mig extremt mycket om rekrytering, hur man hanterar stress samt svåra beslut. Bland annat har jag tjänstgjort vid polisen då jag var polisinspektör, jag har varit chef på Khalifas Advokat Byrå AB, Rekryterare inom Securitas, Räddningsledning vid RTJ, Rekryterare vid Kriminalvården samt mycket mer. Jag kan hantera stress, tuffa beslut samt så har jag ingen beslutsångest. Att leda räddningstjänsten till framtiden, utvecklingen samt annat skulle varit extremt roligt då jag har en stor passion för detta yrke. Samt så har jag varit biträdande enhetschef över kust då jag agerade under tjänsten i ca 1 månad (i kust enheten). För tillfället är jag anställd inom räddningstjänsten som rekryterare, personal-ansvarig samt ledning. Därför vet jag otroligt mycket om räddningstjänsten med allt ifrån utbildningar till kommunikation.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så mycket jag kan då jag vet att om man visar sig som en aktiv chef som är allmänt glad så höjer det moralet på alla anställda. Vid klockan 16:00 på nästan alla dagar så börjar jag spela och slutar runt 22:00. Detta kommer ju variera mellan olika dagar men det är på ett ungefär. :)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Vet inte hur kunnig du är inom räddningstjänsten. Men behöver blir betydligt mer aktiv om du ska har en chefposition. :)

Vet inte hur kunnig du är inom räddningstjänsten. Men behöver blir betydligt mer aktiv om du ska har en chefposition. :)
Som chef skulle jag varit väldigt mycket mer aktiv. Jag vet väldigt mycket inom RTJ.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka