Nekad Crantioz | Chef-jobb ansökan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Crantioz

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården

Vad heter du IRL? Emil K

Vad heter du på discord? Crantioz#3358

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive ganska länge, men jag tog en paus från Unive ett tag men nu är jag tillbaka igen. Sammanlagt har jag spelat på Unive i ca 1 år nu. Jag har 620 timmar på FiveM.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag skulle gjort en del utvecklingar och förändringar för att det skulle båda varit rolig, varierande och mer för båda de anställda samt de som sitter inne. Bland annat skulle jag ha lagt upp ett schema som de anställda kunde ha följt så att allt går bra med de som sitter inne. Jag kommer göra så att dem som sitter inne inte tycker det är urtråkigt att sitta inne i fängelset. Att ha aktiviteter som gör att alla som sitter inne inte gör något är väldigt viktigt för mig. Jag kommer anställa fler personer som brinner för jobbet och har ett arbetsdriv, samt kommer jag göra så att arbetsplatsen blir roligt och spännande för alla anställda. Dessutom kommer jag fixa en biträdande chef som har ledarskaps potential och passar bra som positionen. Att ta svåra beslut är inga problem för mig så att utveckla mig som individ kommer vara roligt. Jag brinner för jobbet och kommer kunna vara väldigt aktiv då jag har mycket tid på mina händer. Jag kommer styra ihop stället så att det minsta lall kommer leda till konsekvenser, och att jag dessutom vill att alla ska respektera oss. På grund av min bakgrund så vet jag mycket om vad kriminalvården gör, så jag tycker att detta kommer inte vara några problem för mig.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit på ett antal jobb som har gjort att jag har fått lite erfarenhet till detta jobb som exempelvis att jag har varit på polisen innan. Min bakgrund inom polisen är ganska bra för detta jobb då jag har lärt mig extremt mycket om detta jobb genom polisen. Jag har haft mycket ansvar på min rygg vid t.ex polisen. Där var jag polisinspektör samt HR (och mer). Jag har också varit på ett jobb som hette vid den tiden "Khalifas Advokat Byrå AB" där jag va chef i ca 1 månad. Genom Khalifas har jag fått erfarenhet inom stresshantering, att ta ansvar och att ta tuffa samt hårda beslut som kan leda till svåra konsekvenser.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer kunna lägga all min tid på detta yrke då jag har som sagt extremt mycket tid att lägga. Jag vaknar vid ca 09.00 och kommer kunna vara inne vid ca 10.00. Därifrån spelar jag till början av eftermiddagen och sedan pausar lite. Jag börjar vara inne igen vid ca slutet av eftermiddagen och därifrån spelar jag till ungefär 23.00. Vid discord kommer jag vara kontaktbar från 09.00 - 00.00.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, självklart. :)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Tillbaka