Nekad Crakzz | Medlem ansökning [ William 07 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crakzz

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199329975282

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? Crakzz#7911

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Filip Karlsson och e 17 år gammal under hans barndom hade han bra betyg i skolan för han hade bra föräldrar som uppfostrade han bra, och hans pappa var mekaniker och hans mamma var polis, så han har mycket intresse av bilar och poliser, Filip är en snäll och trevlig person hans energi är stark och upplivande på fritiden, så gillar han att vara med vänner och köra bil Filip har även 1 borttappad bror som dom letar för fult efter han och hoppas att dom hittar honom och leva lyckligt med han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att Unive är den bästa svenska servern och den har bra scenarion, t.ex: butiksrån och bankrån, polisjakter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en god och rolig stämning och bra scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra scenariot roligt för båda parterna och att båda parterna ska få en chans att vinna eller förlora och inte bara spela efter att vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? Först tittade jag på streamers och sen köpte jag en dator och då började jag spela på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka