Accepterad Crakzz | Medlem ansökning (Moberg)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crakzz

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199329975282

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? Crakzz#7911

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Filip Karlsson och är född 16 april 2003 och är 20 år gammal. Han är vänlig men också väldigt bestämd. Filip har växt upp med endast en förälder då hans mamma dog av bröstcancer när Filip var 3 år gammal. Det har bildat ett stort trauma i hans vardag. Det har gjort så att han blivit diagnoserad med depression. Han gick i skolan som vanligt, men var ofta hemma på grund av sin depression. Han var ganska lycklig i skolan fram tills 7:e klass, då behövde han byta skola på grund av att hans skola inte hade högre årskurser. När han då började 9:an blev han starkt mobbad, det gjorde så att han fick hemundervisning, och aldrig fick vara i skolan mer. Nu har Filip hittat sina rätta vägar tillexempel att han har hittat tjej som han har varit tsm i 2år och dom har precis gift sig. Filip vill hjälpa denna stad genom att sprida kärlek till alla människor eftersom Filip hade en tragisk barndom för det kan vara andra som har haft liknade barndom som Filip och det är därför Filip vill sprida kärlek.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem därför att kunna hjälpa folk om dom har haft samma bakgrund som Filip.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en god och rolig stämning och bra scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra scenariot roligt för båda parterna och att båda parterna ska få en chans att vinna eller förlora och inte bara spela efter att vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag letade efter en bra svensk server och jag testade lite olika svenska servrar och den enda jag tyckte var bra var Unive eftersom den hade bäst Rp och scenarion.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka