Nekad Crakzz | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crakzz

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199329975282

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? Crakzz#7911

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Filip Karlsson och är född 2003-04-16. Han är en kille från ett tufft och kriminellt område. Redan som liten så behövde han göra det som krävdes för att få pengar i fickan och mat på bordet. Filip hade en extra tuff tid då hans föräldrar gick bort och han var helt ensam. Filip hoppades på och komma bort från kriminaliteten och satsa på hans talang, musik. Filip har hållt på med musik sen han var 8 år gammal och har en riktigt bra talang för det. Nu flyttar Filip till Unive och försöker påbörja ett nytt liv, han tar sig sakta ifrån kriminaliteten och får fram sin musikaliska sida. Men vem vet vad som händer härnäst? Får Filip ett liv som artist, eller fortsätter han som kriminell, klarar Filip att ta sig ut ur det eller inte? Det är en historia som ännu inte är klar, men som snart ger svar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag rpar alltid till 100% av min förmåga jag har varit medlem tidagera men tog en paus så jag blev av med den. men nu är jag tillbaka för att ta min rp nivå ett steg högre genom att skaffa jobb osv kanske köpa krim om det passar hur Rasmus liv funkar med pengar osv. jag ska försöka att göra det så roligt som möjligt för mig och andra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå. försöka höja andras rp nivå t.ex hjälpa nya spelare genom ooc chat och skriva om dem gör något som är utanför rpns regler. jag kommer även att försöka skapa roliga scenarion, som är roliga för mig och andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan förlora ett scenario för att man spelar inte för makt och pengar utan för scenarion så man kan ta en förlust för att göra rpn roligare och bättre. t.ex bli gripen av polis under ett bankrån istället för att bara skjuta polisen ja det är en utväg men det gör rpn så mycket tråkigare om man bara skjuter.

Hur hittade du Unive? Först tittade jag på streamers och sen kände jag verkligen att jag behövde testa spela

Nekad, plagierad ansökan, försök igen om 24h, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka