Nekad Crakzz | Medlem ansökning[dante_skilss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crakzz

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? crakzz1

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Filip Karlsson, född 1967, växte upp i en liten by där det inte fanns mycket att göra, förutom att vara ute i skogen eller hjälpa till hemma. Han trivdes bäst i köket, där han alltid hängde runt mormor när hon lagade mat. Hon kunde förvandla enkla råvaror till något magiskt, och Råger var fascinerad av hur dofterna och smakerna förändrades när man blandade olika ingredienser. Hans intresse för matlagning växte, och han började experimentera själv, först med att baka bröd och senare med att laga hela måltider till familjen.
När han blev äldre stannade matlagningsintresset kvar, och han började drömma om att en dag öppna en egen liten restaurang. Men livet kom emellan, och han blev kvar i sin hemstad med jobb som inte riktigt hade med mat att göra. Nu, när han närmar sig pensionsåldern, känner han att det är dags att göra något nytt. Han har fått nys om Unive, en stad som har en livlig matscen med små marknader, lokala råvaror och massor av restauranger.
Råger känner att Unive är platsen där han kan ta sin passion till nästa nivå. Han ser framför sig hur han flyttar in i ett litet hus med ett rymligt kök, börjar experimentera med nya rätter, och kanske, om allt går som planerat, öppnar ett litet ställe där folk kan samlas och äta hans mat. Unive känns som den perfekta staden för någon som han, en plats där han kan få en nystart och samtidigt omge sig med andra som delar hans kärlek för mat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå. försöka höja andras rp nivå t.ex hjälpa nya spelare genom ooc chat och skriva om dem gör något som är utanför rpns regler. jag kommer även att försöka skapa roliga scenarion, som är roliga för mig och andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan förlora ett scenario för att man spelar inte för makt och pengar utan för scenarion så man kan ta en förlust för att göra rpn roligare och bättre. t.ex bli gripen av polis under ett bankrån istället för att bara skjuta polisen ja det är en utväg men det gör rpn så mycket tråkigare om man bara skjuter.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst dom, en exempel: Doping som är att man använder en bugg för att skapa eller försöka föremål och de är mot reglerna. En annan Regel är Powergaming som är att man prioriterar sin egna fördel före rättvist och realistiskt spel till exempel som att du skadar dig utan att du vill ej rollspela. Ett sista exempel att man får inte göra att det finns scenarion som är rättvisa och rimliga med ens karaktärens att få dom att reagera och realistisk RP. Det jag bygger på Rimlighet, Respekt och Hänsyn och ett realistiskt scenario som att dom kommer att du ser en butik som finns som du byter med en cykel i en butik och tränger dig för alla i kö till butiken.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, det har jag. jag har kört på många olika serverar och en av dom är unive för 2 år sen då jag rpa som kriminell samt jag blev av med alla roller för det blev en wipe om jag inte har fel och massor av andra servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt bestämd och vill ha det roligt samt bra rpande så ni skulle kunna veta att jag är en seriös rp spelare och inte lallar osv, förstör rp inom servern så klippar jag och skickar in det till någon staff!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka