Nekad Crakzz | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crakzz

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199329975282

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? Crakzz#7911

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Filip Karlsson och är en schysst kille från Finland som är född 2003 och när Filip var 10 så flyttade han till Sverige. Filip har alltid sen liten haft det lite svårt med skolan och hemma i hemmet
men ändå jobbar han hårt för att få det han vill. När Filip var 10 år gammal hände något tragiskt i hans liv, hans far dog. Hans far var med i en Mafia och
blev brutalt mördad, då tog det en vändning
i Filips liv. Filip mådde otroligt dåligt och hade det väldigt svårt hemma efter det som skett. Det ända han ville var att hämnas på personen som gjort detta,
han var inte en sån person innan men ilskan han kände efter att någon mördat hans far var obeskrivlig.
Filip ville gå i sin fars fotspår trots han mor inte tillät det, Filip blev springis åt en Mafia och sedan jobbade sig uppåt. Nu idag är Filip väldigt
framgångsrik inom Mafian och kände sig precis som sin far. Filip jobbar än idag väldigt hårt för att alltid sikta på högre mål och bli känd i staden och någon dag
få hämnd på personen som gjort detta mot sin far. Filip drömmer en dag om att få äga en egen Mafia, vilket han alltid kommer jobba hårt för att nå.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill vissas att jag brinner för denna server och det är denna server jag gillar mest. Jag rpar på denna server men jag vill kunna bli medlem så jag kan komma med bättre rp och roliga scenarion. Om jag blir medlem kommer jag att vissa att jag brinner för servern och jag kommer spela mer på servern. Jag vill kunna ha roliga scenarion och äventyr men ändå kunna rpa seriöst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en god och rolig stämning och bra scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra scenariot roligt för båda parterna och att båda parterna ska få en chans att vinna eller förlora och inte bara spela efter att vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag va lite GTA intresserad men då fick jag höra nånting som hette fiveM och då tänkte jag varför inte kolla in det, då vill jag ju såklart köra på en svensk server och då testade jag ganska många olika men till slut så bestämde jag mig att köra på Unive för att ni hade bra rp och scenarion och rolig stämning.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka