Nekad Crakzz | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crakzz

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? crakzz1

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Filip Karlsson och är född 16 april 2003. Han föddes och är uppvuxen i Finland, Hans drömmål är att bli snickare Filip är en väldigt glad och driven människa som vill uppnå sina mål och arbetar väldigt hårt för att uppnå sina mål. Redan sen lågstadiet så ville han bli Snickare. Filip är halv Finsk och halv Svensk han är 190 cm lång och gillar att arbeta med kriminalitet. Han har 4 barn och en fru och han bor ute på landet. Hans favoritämne i skolan va kemi och fysik. På gymnasiet gick han i bygg i tre år och efter de studerade han på högskolan i 4 år till Snickare då han vill jobba med bilar eftersom det intresserade honom väldigt mycket. Filip hade en väldigt bra uppväxt, han hade Väldigt bra betyg. Filips dröm är att få jobba på Falck och har väldigt goda egenskaper. Han är bra på att meka med bilar och även väldigt bra på att samarbeta som kommer hjälpa han mycket med att bli en bra anställd på Falck. Han gillar att umgås med familjen på fritiden och att träna, ibland spelar han även call of duty eller Fortnite, hans favorit film att kolla på är MR Bean. Filip är med i en organisation där man hjälper flykting barn som har tappat bort sina föräldrar i krig osv eller har blivit svårt drabbade Innan så var han fotbollstränare för Malmö FF med sin käraste kollega Rajko Balkan och han ledde de till Gothia cupen 2015. Men han har även spelat fotboll i de unga dagarna där han va väldigt känd i Sverige och va en av Sveriges bästa talanger men sedan början han dricka bärs och det blev inget av med karriären. Filip hade det även väldigt bra när han va liten, han hade bra kompisar en familj som älskade honom och bra betyg i skolan. Det ända Filip vill är att sprida kärlek

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå. försöka höja andras rp nivå t.ex hjälpa nya spelare genom ooc chat och skriva om dem gör något som är utanför rpns regler. jag kommer även att försöka skapa roliga scenarion, som är roliga för mig och andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan förlora ett scenario för att man spelar inte för makt och pengar utan för scenarion så man kan ta en förlust för att göra rpn roligare och bättre. t.ex bli gripen av polis under ett bankrån istället för att bara skjuta polisen ja det är en utväg men det gör rpn så mycket tråkigare om man bara skjuter.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst reglerna och kan säga några av dom, 1. RDM den vanligaste (random deathmatch) betyder alltså att du går till exempel fram till någon helt random person och bara skjuter dom eller skadar dom med någon typ av vapen eller bara händer 2. VDM (Vehicle Deathmatch) vilket innebär att du använder ett fordon som vapen alltså att köra på någon för att undvika ett scenario eller bara att köra på flera styckna 3. metagaming alltså att du till exempel sitter i discord för att ge information eller bara ge information utanför spelvärden 4. copbait du försöker få polisens uppmärksamhet i onödan för att du till exempel vill ha ett snutjakt eller liknande 5. c-logg (combat logg) alltså att du lämnar i ett scenario för att undvika att tappa saker som du har på dig eller bara att undvika saker som händer i spelvärden 6. powergaming är att du kör in i något och sen bara fortsätter köra till exempel om du har en snut jakt och du kör in i en vägg och sen bara fortsätter att köra!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, det har jag. jag har kört på många olika serverar och en av dom är unive för 2 år sen då jag rpa som kriminell samt jag blev av med alla roller för det blev en wipe om jag inte har fel och massor av andra servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt bestämd och vill ha det roligt samt bra rpande så ni skulle kunna veta att jag är en seriös rp spelare och inte lallar osv, förstör rp inom servern så klippar jag och skickar in det till någon staff!

Nekad
Anledning:
Plagiat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka