Accepterad Crakzz | Medlem ansökning [Alle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crakzz

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199329975282

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? Crakzz#7911

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Filip Karlsson och är född 16 april 2003. Han föddes och är uppvuxen i Finland, Hans drömmål är att bli snickare Filip är en väldigt glad och driven människa som vill uppnå sina mål och arbetar väldigt hårt för att uppnå sina mål. Redan sen lågstadiet så ville han bli Snickare. Filip är halv Finsk och halv Svensk han är 190 cm lång och gillar att arbeta med kriminalitet. Han har 4 barn och en fru och han bor ute på landet. Hans favoritämne i skolan va kemi och fysik. På gymnasiet gick han i bygg i tre år och efter de studerade han på högskolan i 4 år till Snickare då han vill jobba med bilar eftersom det intresserade honom väldigt mycket. Filip hade en väldigt bra uppväxt, han hade Väldigt bra betyg. Filips dröm är att få jobba på Falck och har väldigt goda egenskaper. Han är bra på att meka med bilar och även väldigt bra på att samarbeta som kommer hjälpa han mycket med att bli en bra anställd på Falck. Han gillar att umgås med familjen på fritiden och att träna, ibland spelar han även call of duty eller Fortnite, hans favorit film att kolla på är MR Bean. Filip är med i en organisation där man hjälper flykting barn som har tappat bort sina föräldrar i krig osv eller har blivit svårt drabbade Innan så var han fotbollstränare för Malmö FF med sin käraste kollega Rajko Balkan och han ledde de till Gothia cupen 2015. Men han har även spelat fotboll i de unga dagarna där han va väldigt känd i Sverige och va en av Sveriges bästa talanger men sedan början han dricka bärs och det blev inget av med karriären. Filip hade det även väldigt bra när han va liten, han hade bra kompisar en familj som älskade honom och bra betyg i skolan. Det ända Filip vill är att sprida kärlek

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att ha tillgång till saker å ting tex: kunna jobba på wl jobb och kunna använda twt och blocket, och kunna göra rp bättre för både andra och till mig själv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå. försöka höja andras rp nivå t.ex hjälpa nya spelare genom ooc chat och skriva om dem gör något som är utanför rpns regler. jag kommer även att försöka skapa roliga scenarion, som är roliga för mig och andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan förlora ett scenario för att man spelar inte för makt och pengar utan för scenarion så man kan ta en förlust för att göra rpn roligare och bättre. t.ex bli gripen av polis under ett bankrån istället för att bara skjuta polisen ja det är en utväg men det gör rpn så mycket tråkigare om man bara skjuter.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelade på Unive och sen började jag titta på lite streamers som spelade på lite olika svenska serverar och sen kände jag för att testa och då kände jag att Unive hade bäst rp och scenarion.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka