Nekad crai | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

crai

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198088065338/

Vad är ditt namn i verkligheten? jacob taus

Vad är ditt discord namn? Imtozie#5397

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 1998

Berätta om din karaktär. Han heter bob stanelius och kommer från jönköping. han är 23 år gammal. han är en skötsam person som alttid vill göra rätt för sig. han är en ganska tillbaka dragen person gör inte mycket väsen om sig. han har en dröm om att kpa sig ett fint hur och sin dröm bil. han vill även starta ett eget företag inom bil branchen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har aldrig spelat rp. så jag ser detta som min chans att få spela lite ny spel tillsammans med andra. jag har en ganska charmig humor. är ingen svår person att prata med. jag är även enligt mig själv väldigt mogen i mitt sett mot andra. jag tror jag kan bidra med en rolig sett att spela med andra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? träffa nya människor och kunna få spela ett helt nytt spel för mig och ett helt nytt spel sätt.

Hur hittade du Unive? jag tittade på cosmo_bt

Vad har du för mål med ditt rollspel? att testa något nytt. att utmana mig själv lite i att spela en roll.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill gärna starta ett eget litet företag som köper och säljer bilar. även träffa lite nytt folk att prata med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka