Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198088065338/
Vad är ditt namn i verkligheten? jacob taus
Vad är ditt discord namn? Imtozie
Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 1998
Berätta om din karaktär. min karaktär är 23. han är en väldigt lung kille som älskar snabba och coola bilar och som hans dröm bil vill han äga en audi rs6 och jobbar väldigt hårt för att nå denna dröm
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är trevlig. hjälpsam och skötsam
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har letat efter folk att kunna spela med och man kan få lära känna ny mäniskor med samma intresse
Hur hittade du Unive? jag kollade faktiskt på cosmo_BT
Vad har du för mål med ditt rollspel? att har en rolig stund och lära känna nya människor
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bara ha en go stund framför datorn
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? detta är faktiskt första servern som jag ansöker till
Vad är ditt namn i verkligheten? jacob taus
Vad är ditt discord namn? Imtozie
Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 1998
Berätta om din karaktär. min karaktär är 23. han är en väldigt lung kille som älskar snabba och coola bilar och som hans dröm bil vill han äga en audi rs6 och jobbar väldigt hårt för att nå denna dröm
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är trevlig. hjälpsam och skötsam
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har letat efter folk att kunna spela med och man kan få lära känna ny mäniskor med samma intresse
Hur hittade du Unive? jag kollade faktiskt på cosmo_BT
Vad har du för mål med ditt rollspel? att har en rolig stund och lära känna nya människor
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bara ha en go stund framför datorn
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? detta är faktiskt första servern som jag ansöker till