Accepterad craftenzo | Ansökan till Servervakt [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

craftenzo

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Högfeldt

Ange ditt födelsedatum 26 Oktober 2003

Vad heter du på discord? chazy#1337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Just nu går jag i 3an på gymnasiet och har väldigt korta dagar med mycket fritid. Är ofta inne på morgonen 8-11 och sedan 14-00 efter skolan på ett ungefär. Har spelat i 300 timmar på en månad så det kanske säger lite om min aktivitet.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i drygt en månad och har 300 timmar på servern.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Först och främst så skulle jag ha väldigt bra koll så att alla sköter sig och lyder alla regler som finns på servern. Jag är kriminell och är därför inblandad i många scenarion. Ifall jag skulle märka att någon missköter sig så kommer jag kunna göra åtgärder och vid större regelbrott kommer det clippas och skickar vidare. Jag skulle göra allt för att öka RP nivån på Unive och hjälpa servern att nå sitt bästa. Jag kommer att vara hård när det gäller att följa regler och inte feg. Ser jag regelbrott kommer jag genast ta i tu med det. Det är ganska ofta vid t.ex piren att man ser flera människor VDMa, kriminella scenarion där det förekommer ganska mycket mild FearRP sedan märker jag ofta väldigt tydligt på vissa människor som pratar OOC. Detta är någon jag inte tolererar och jag kommer had väldigt god utsikt efter personer som bryter mot detta.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag gillar verkligen att hjälpa till. Jag vill hjälpa servern att bli så bra som möjligt och bli av med oseriösa spelare som bryter mot regler. Det är ofta som jag är med i scenarion där det t.ex är någon som bryter mot någon regel. Då vill jag kunna ta åtgärder och göra resten av människorna så nöjda som möjligt med scenarion. Ingen regelbrott tolereras och jag ansöker nu om servervakt för det ska bli fler folk som håller mer koll på spelarna på servern. Jag har väldigt stor respekt mot reglerna och jag vill att alla andra spelare också ska ha detta. Det är mitt jobb att se till så att det är så.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer kunna bidra till att Unive blir en bättre plats genom att hålla bra koll på spelare under scenarion. RPa mycket och seriöst och finnas som en hjälpande hand för trainees och staff teamet då jag vet att dom har mycket att göra. Ser jag spelare som bryter mot regler kommer jag kunna ta åtgärder och i större fal skickade vidare det till staffteamet. Alla ska ha respekt för reglerna på Unive efter som det är en underbar server och därför kommer jag att göra allt jag kan för att bli av med spelare som inte sköter sig.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tror att jag hade varit en bra servervakt då jag först och främst är mycket aktiv. Jag är väldigt seriös i min RPade och jag kan reglerna väldigt väl. Detta kommer göra det lätt för mig att ta jobbet som servervakt på allvar. Jag hade hjälp servern bli av med många oseriösa spelare som ofta gör regelbrott och göra Unive till en bättre plats. Det är många som tar en plats på Unive förgivet men de som bryter mot regler ska inte få stanna kvar och spela på servern. Det tror jag att jag hade varit en mycket bra servervakt med mycketkoll på spelarna.

Varför vill du bli servervakt? Som jag nämde tidigare så älskar jag att hjälpa till, speciellt när det handlar om något jag tycker om, det vill säga Unive. Jag ville hjälpa Unive att bli så bra som möjligt med mina kunskaper om RP och viljan om att få en server utan regelbrott. Av att ha en extra servervakt i ett scenario är mycket positivt då man kan ha koll på spelarna så att allt sköts. Därför vill jag gärna vara servervakt. Mitt mål är att öka RP nivån på servern så mycket som möjligt vilket jag kommer kunna göra när jag tar åtgärder mot regelbrott. Under min tid på Unive har jag byggt upp ett ganska stort agg mot människor som joinar servern bara för att trolla eller lalla. Detta accepterar inte jag och jag vill kunna göra något åt detta.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan några grundläggande kommandon som används av servervakter men lär mig gärna mer ifall det finns. /svban vilket är ett ban i 60 minuter. Efter denna bannen kan också mods kolla på ärendet och se ifall det borde bli en längre ban. /dv så försvinner bilar nära dig. Detta är viktigt för prestandan på servern. Ser jag en hög med söndriga bilar så jag DVa dom så att dom inte tar onödig plats. /revive vilket gör så att man återupplivar en person, detta används ofta när någon har dött av en bugg. /kick vilket kickar en person, funkar bra som en varnig t.ex. /sv som är en chatt för servervakter OOC

Är du whitelistad på serven? Självklart

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad ett par gånger innan men alla har blivit överklagade. Dom flest var från början när jag nyss hade börjat spela FiveM, jag hade lite svårt för att förstå vissa regler. Efter detta så har jag läst på mycket noga och kan reglerna riktigt väl! En gång var t.ex när jag var fast i en stol på sjukhuset. Jag frågade då i voicechatten vilken knapp man skulle klicka på för att gå ut och då blev jag bannad för OOC. Detta var min första dag på FiveM.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka