- Meddelanden
- 483
- Reaction score
- 76
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013049420/
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent
Vad är ditt discord namn? Crackie#7690
Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jack Grealish och är 22 år.
Han gillar att hålla på med importer och att byta bilar.
Tidigare har Jack varit på den krirminella sidan och valde att sluta.
Hans föräldrar höll på med kriminaliteten när Jack va liten.
Såklarrt så visste ju inte Jack vad hans föräldrar vad han höll på med när han var lite.
Men när Jack började bli äldre började han fatta men han ifrågasatte ej sina föräldrar.
Han vill börja jobaa på mekonomen som sitt första jjobb.
När Jack var liten hade han en fyrhjuling som hade 60 hästkrafter.
Tyvärr är både Jacks föräldrar inte med oss längre... Som sagt höll Jack föräldrar på mycket med gängkriminalitet.
Tills idag vet fortfarande inte Jack varför hans föräldrar är döda...
Jack kommer att försöka få en flickvän.
Jack är en väldigt trevlig person.
Men ifall man kaxar mot Jack kaxar kan tillbaka.
Jack vill försöka bilda en familj då han tidigare ej haft ett personer som står upp för han.
Han har många vänner i staden och har kommit igång med att skaffa nya vänner tills han flyttat hit.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive i ungefär 1 år innan detta och detta är första gången jag få indragen medlemskap och då jag ej riktigt varför
Jag har haft en massa roliga miinnen med unive sedan innan..
Jag tycker att unive är en bra server med många bra RPare samt många aktiva spelare inne på servern.
Jag kan alla regler och kommer att bidra med de.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att göra roliga scenarion som ska bli väldigt utvecklade och kreativaa, Sedan kommer jag göra scenarion fair för både parter så att båda sidorna har en chans och att båda tycker att det är roligt..
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer att göra roliga scenarion som ska bli väldigt utvecklade och kreativa, Sedan kommer jag göra scenarion fair för både parter så att båda sidorna har en chans och att båda tycker att det är roligt.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom youtube och streamers som streamade på twitch och jag tyckte det såg intressant ut och provade det, sen fastnade jag.
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent
Vad är ditt discord namn? Crackie#7690
Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jack Grealish och är 22 år.
Han gillar att hålla på med importer och att byta bilar.
Tidigare har Jack varit på den krirminella sidan och valde att sluta.
Hans föräldrar höll på med kriminaliteten när Jack va liten.
Såklarrt så visste ju inte Jack vad hans föräldrar vad han höll på med när han var lite.
Men när Jack började bli äldre började han fatta men han ifrågasatte ej sina föräldrar.
Han vill börja jobaa på mekonomen som sitt första jjobb.
När Jack var liten hade han en fyrhjuling som hade 60 hästkrafter.
Tyvärr är både Jacks föräldrar inte med oss längre... Som sagt höll Jack föräldrar på mycket med gängkriminalitet.
Tills idag vet fortfarande inte Jack varför hans föräldrar är döda...
Jack kommer att försöka få en flickvän.
Jack är en väldigt trevlig person.
Men ifall man kaxar mot Jack kaxar kan tillbaka.
Jack vill försöka bilda en familj då han tidigare ej haft ett personer som står upp för han.
Han har många vänner i staden och har kommit igång med att skaffa nya vänner tills han flyttat hit.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive i ungefär 1 år innan detta och detta är första gången jag få indragen medlemskap och då jag ej riktigt varför
Jag har haft en massa roliga miinnen med unive sedan innan..
Jag tycker att unive är en bra server med många bra RPare samt många aktiva spelare inne på servern.
Jag kan alla regler och kommer att bidra med de.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att göra roliga scenarion som ska bli väldigt utvecklade och kreativaa, Sedan kommer jag göra scenarion fair för både parter så att båda sidorna har en chans och att båda tycker att det är roligt..
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer att göra roliga scenarion som ska bli väldigt utvecklade och kreativa, Sedan kommer jag göra scenarion fair för både parter så att båda sidorna har en chans och att båda tycker att det är roligt.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom youtube och streamers som streamade på twitch och jag tyckte det såg intressant ut och provade det, sen fastnade jag.