Crackie | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

Crackie

Aktiv Medlem
Meddelanden
483
Reaction score
76
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Ditt discordnamn: crackie835 ,hade ett annat discord innan som blev hackat: 23Crackie

Ange ditt födelsedatum 23 November 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli helper eftersom att jag känner och tycker att rpn är väldigt dålig i nuläget. Eftersom jag har rpat i ungefär 3 år från perioden 2021-2024 så har jag väldigt bra koll på vad som gäller. Jag har mycket erfarenhet och jag kommer vara nogrann med bans och jag är inte rädd för att banna folk. Jag är heller ingen staff som kommer ta skit av folk som sitter och skriker i t,ex support för att man har gjort "fel". Eftersom att rpn är dålig i nuläget vill jag bli en helper igen för att hjälpa till att rensa upp servern. Mina 2 största prioriteter som en helper kommer att vara att hjälpa och underlätta för staffteamet och jag kommer även att försöka lära nya rpare hur man rpar så att servern växer. Under all tid jag har spelat på den här servern har jag rätt få bans vilket ger dig ett inblick på att jag kan reglerna och jag skulle passat bra i staffteamet. När jag var helper förut under en period i 2022, var jag inte riktigt mogen och jag tog inte helperjobbet seriöst. Den här gången kommer jag ta det seriösare och jag kommer lägga in mer timmar i staffarbete. En miltstålpe som alla borde ha som en helper är att bli en del av staffteamet och det är just de som jag strävar efter. Om du tvekar över några små saker eller att du undrar över något, så kan du skriva till mig på discord eller så tar vi upp det på staffintervjun. Jag har varit mod innan men blev demotad för att mitt discord blev hackat och kunde inte göra staffarbete :)

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som jag tycker är värst i nuläget är krim rpn. Den saknar helt social rp, unive håller på att förvandlas till en shooter rp server om vi inte sätter stopp för detta. Det är även väldigt många kriminella som använder sig av tredje parts mjukvaror (Allday, bloodfx m,m) och de vill jag sätta stopp för, eftersom de har inget på unive att göra. Jag med hjälp av staffteamet ska göra unive till en bättre och socialare server.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Detta är ingen kort period, det kommer ta en rätt så lång tid att fixa allt som pågår på servern. Men det jag kommer göra är att tillsammans med staffteamet kommer vi att kommunicera efter metoder vi kan använda för att rensa upp på servern, t,ex ta hårdare åtgärder på regelbrotten. Jag kommer att ha noll tolerans mot regelbrott, men det betyder inte att jag kommer banna alla som gör fel. Om jag ser att en person med rött namn, vilket innebär kanske 50+ bans? Då självklart kommer jag banna direkt när jag ser ett regelbrott. Fast om det istället skulle varit en icke medlem som inte vet hur man rpar som gjorde ett regelbrott, skulle jag istället snacka med den personen och hjälpa han med rpandet.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag skulle säga att det innebär att man ska vara en förbild för personerna som rpar vanligt på servern. Sen att vara otrevlig är ingenting som man borde vara i första hand, man borde istället vara snäll, lugn och kompetent. Man ska heller inte ta ställning i staffärenden, utan man ska vara rättvis.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är en väldigt aktiv snubbe som har mycket fritid. Under en stor del av m in fritid kommer jag att fokusera på att sköta mitt staffarbete. Sen kommer jag inte ta staffarbetet på samma sätt som jag rpar. Man rpar mest när man vill men om man ska vara en del av staffteamet, då får man behandla det som ett extragigg och tvinga sig till att arbeta, annars får man "sparken". Det är som ett riktigt jobb. Jag kommer att lägga in väldigt mycket tid in i staffarbetet och kommer vara väldigt aktiv överallt.

Hur länge har du spelat på Unive? 4 november 2021 står det, men tror det kan vara lite tidigare.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har mycket erfarenheter, varit mod innan, vet vad som behövs göras för att göra servern bättre, jag har även bra koll på alla områden inom staffteamet

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Tillbaka