cr703172
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? yamen
Vad är ditt discord namn? cr703172
Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: förnamn lars efternamn ola ålder 20
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? aggresiv,empatisk,impulsiv
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: lart ola växte upp i en vanlig familj men när han blev äldre började han umgås med fel personer so tog han till fel väg som va krimineliteten och nu vill han visa sitt namn i gatan och han ska få allt respekt från staden
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till en bra och seriös rp genom att följa reglerna och respektera andra spelare och jag försöker göra spelet roligt för andra och inte bara för mig själv. jag gillar också att samarbete med andra och skapa roliga scenarion jag försöker alltid att utveckla min rp
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela mot motpartens vinst betyder att man inte ska alltid försöka vinna man ska göra det roligt för bådas sidor. man ska också acceptera att förlora ett scenario om det gör spelet mer realistiskt och roligare för alla
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot reglerna en gång. Jag gick runt och störde andra spelare och sa fula ord, vilket förstörde RP för dem. Jag förstod efteråt att det inte var okej och att det gjorde spelet sämre för andra. Jag har lärt mig av mitt misstag och idag tänker jag mer på att följa reglerna, visa respekt och bidra till en bra upplevelse för alla på servern.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm är att döda någon utan en anledning, metagaming är att använda information av discord
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill säga att jag älskar att köra seriösa rp servrar och att unive passade mig bäst, jag är aktiv,lyssnar på feedback och försöker att alltid följa reglerna jag har gjort misstag tidigare och vill visa nu att jag kan bidra till en bra och rolig upplevelse för alla på servern
Vad är ditt discord namn? cr703172
Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: förnamn lars efternamn ola ålder 20
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? aggresiv,empatisk,impulsiv
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: lart ola växte upp i en vanlig familj men när han blev äldre började han umgås med fel personer so tog han till fel väg som va krimineliteten och nu vill han visa sitt namn i gatan och han ska få allt respekt från staden
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till en bra och seriös rp genom att följa reglerna och respektera andra spelare och jag försöker göra spelet roligt för andra och inte bara för mig själv. jag gillar också att samarbete med andra och skapa roliga scenarion jag försöker alltid att utveckla min rp
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela mot motpartens vinst betyder att man inte ska alltid försöka vinna man ska göra det roligt för bådas sidor. man ska också acceptera att förlora ett scenario om det gör spelet mer realistiskt och roligare för alla
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot reglerna en gång. Jag gick runt och störde andra spelare och sa fula ord, vilket förstörde RP för dem. Jag förstod efteråt att det inte var okej och att det gjorde spelet sämre för andra. Jag har lärt mig av mitt misstag och idag tänker jag mer på att följa reglerna, visa respekt och bidra till en bra upplevelse för alla på servern.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm är att döda någon utan en anledning, metagaming är att använda information av discord
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill säga att jag älskar att köra seriösa rp servrar och att unive passade mig bäst, jag är aktiv,lyssnar på feedback och försöker att alltid följa reglerna jag har gjort misstag tidigare och vill visa nu att jag kan bidra till en bra och rolig upplevelse för alla på servern