Accepterad cr0zz | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

cr0zz

Icke Medlem
Meddelanden
780
Reaction score
33
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198394014725/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Andersson

Vad är ditt discord namn? cr0zz#3666

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Axel Andersson och han är 28 år gammal. Hans pappa var mekaniker chef så han vet hur det går till med att vara chef. Axels rutiner är att röka cigg, dricka morgonkaffe och att jobba. Som ung var Axel mobbad. För att hans pappa var mekaniker chef folk tyckte att det var att tråkigt jobb. Men det brydde sig inte Axel om utan han bara körde på och Axels dröm är ett en gång i livet bli lika bra chef som sin pappa.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har varit whitelistad innan men tydligen fick en indragen whitelist pga av en bugg och nu måste jag tydligen göra en ansökan utan någon anledning. Men jag vil sprida glädje och skaffa nya jobb och så. Jag vill börja joba på nya jobb och skaffa nya vänner.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har testat andra servrar som inte varit lika bra så nu när jag väl har hittat en server (multistadenrp) som jag älskar att spela på så måste jag börja köra seriöst och rp. Och att sprida glädje och hjälpa folk.

Hur hittade du Multistaden? genom svensk rp sökte jag typ på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att sprida glädje och få andra att ha det lika kul som jag. Jag vill skaffa ett bra jobb som har helt okej lön men att det är ett kul jobb.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar bara på multistaden för att den är den bästa servern och den bidrar till bra rp.

Tillbaka