Nekad cr0zz | Whitelist ansökning [Melvino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cr0zz

Icke Medlem
Meddelanden
780
Reaction score
33
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198394014725

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Andersson

Vad är ditt discord namn? cr0zz#3666

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Axel Andersson och är 28 år gammal. Han är glad och skön. Han har vissa dagsrutiner som att röka cigg, och dricka kaffe. Han gillar att festa och att köra bil.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag bidrar med ett bra rollspel och är vän med kenta och marko. Och kommer att sköta mig och bidra till servern så mycket det går och jag kommer spela varje dag. 5-7 timmar per dag.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att hitta nya jobb och samarbeta med folk som typ taxi, polis och sånt men taxi är roligt. Och hänga med sköna folk på servern.

Hur hittade du Multistaden? genom svensk rp sökte jag typ på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att man ska känna att det är verkliga livet typ som om någon lämnar servern tex då säger man typ där lämnade han stan typ. jag vill få det att kännas som en verklig rp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar bara på multistaden men jag spelade på bandit rp innan men den var engelsk så jag gillade den inte så mycket men multistaden älskar jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka