Nekad cr0zz | Chef-jobb ansökan [PANDISH]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cr0zz

Icke Medlem
Meddelanden
780
Reaction score
33
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark chef

Vad heter du IRL? Axel

Vad heter du på discord? cr0zz#1902

Hur gammal är du? 14 år

Hur många timmar har du på Fivem? 1300+. över 1200 timmar på unive/multistaden

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att det är intressant jobb och skulle vara svinkul att få göra det aktivt och verkligen ha det kul och. Just nu är achoo och veni chefer fast eftersom att dem är staffs så känner jag att jag skulle göra det mer aktivt då dem även är gängbossar och gör då alltså dubbelarbete. Jag ska vara chef och tillsammans med Bogha som biträdande så kommer vi göra det mycket aktivt. vi kommer försöka ha runt 10 anställda som är hyfsat aktiva och kör runt och skapar rolig rp runt stora folksamlingar som tex på torget, vianor och bilfirmor där folk felparkerar. vi kommer försöka göra det här så aktivt som det bara går och dra in pengar i kassan. om ni skulle ge oss en chans att vara chefer och styra upp det så skulle det vara riktigt kul. Jag vill ju för det första också bli chef för tycker det är en nice liten lokal i sandy och nice bilar och outfit och det är väldigt kul att åka runt och lappa bilar. det låter kanske inte så kul men jag tycker det är riktigt kul. jag hoppas att vi kan få en chans för jag personligen tycker inte staffs borde vara chefer för att vi som rpar ofta borde få chanser att vara chefer. Jag kommer vara så aktivt som möjligt och jag hoppas ni gillar min ansökan!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är bra på att köra bil och gillar intresset inom bilar och att jobba med folk. Puffe har jobbat som mekaniker. jag planerar att vara chef där så länge som möjligt och göra så att många vill jobba där och hoppas vi kan få in lite pengar i kassan och att vara den bästa chefen någonsin.

Berskiv din karaktär? Puffe Zengren är 32 år gammal. När Puffe var liten så var hans pappa chef på en mekaniker firma. När puffe var liten så hjälpte puffe sin pappa på jobbet väldigt mycket. Puffe har inte alltid varit så intresserad i skolan men han klarade sig igenom skolan trots att han skolkade ibland och gick till hans pappas jobb hela tiden. Puffe har hållt på och mecka med bilar ända sedan han var 5 år gammal. när Puffe var 19 år gammal dog hans pappa i Cancer vilket gjorde så puffe gick under jord i 3 år. Efter 3 år så mötte han sin mamma igen, och hon var jätteledsen över vad som hade hänt. Tydligen så hade puffes pappa haft Cancer sedan Puffe var 15 år gammal. Han hann inte berätta det innan det var försent. Puffe hittade hans pappa i hans säng när han skulle till skolan, han ringde dit ambulans men han klarade sig inte. Puffe har legat under jorden tills han fyllde 29 år då han bestämde sig för att uppfylla hans pappas dröm. Puffes dröm är att chef som hans pappa, Puffe vill göra hans pappa stolt genom att lyckas med att vara chef. Puffe jagar efter att bli chef och en dag hoppas han att det ska hända.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag så ofta som möjligt

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? JA

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka