Nekad cr0zz | Chef-jobb ansökan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cr0zz

Icke Medlem
Meddelanden
780
Reaction score
33
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Biträdande Marja-Lisa Hästberg AB Bil & Motor Chef

Vad heter du IRL? Axel Andersson

Hur gammal är du? 13 år, men jag fyller 14år i februari.

Hur många timmar har du på Fivem? ca 100 timmar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag tycker det är ett intressant jobb och det ser väldigt roligt ut. Och jag har alltid varit intresserad om bilar och har i verkligheten alltid älskat bilar så det skulle bli väldigt kul att få var chef där.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag handlar mycket bilar där. och vet hur det går till där.

Berskiv din karaktär? Han heter Axel Andersson han är 28 år gammal och han har rutiner att ta en cigg och dricka kaffe men han är väldigt trevlig och snäll mot kunder om man säger så. Han har en säljartalang och får många att vilja köpa bilar. Hans intressen är att köra bil och att sälja bilar och att vara bra på att sälja. och prata om bilar. Att man ska veta lite fakta om alla bilar.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag 5-7 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det klart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej jag älskar multistaden jag spelar bara på den.

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad då vi ej styr över vem som blir biträdande på jobbet. Du får kontakta chefen och höra med han :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka