Accepterad cr0zz | Ban överklagan [linuS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cr0zz

Icke Medlem
Meddelanden
780
Reaction score
33
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198394014725/

Ditt Hex-ID: 110000119da7c05

Vad är din discord tagg? cr0zz#1823

Vem var det som bannade dig? linuS

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft och Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde fel, jag körde ifrån polisen och bilen slirade lite så jag åkte upp mot kanten på motorvägen och sen körde vidare, vilket var otroligt fel gjort av mig, jag borde tänkt mer och rpat skadad och inte kört vidare, det var helt mitt fel. Och så att jag körde bakom en polisbil i 250 med blåljus och sirener på var det dummaste jag kunnat göra. Att köra snabbt i närheten av en polis är det dummaste jag kunde tänka mig göra. I efterhand förstår jag inte ens på mig själv hur jag skulle kunna tänka tanken att göra så som jag gjorde, ber om hemskt mycket om ursäkt och det var inte bra rp där från mig och jag ska definitivt tänka mig för i framtiden så inget sånt här händer igen det kan jag lova.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag powergameade och tänkte inte på suntförnuft. ber så hemskt mycket om ursäkt. jag körde snabbt bakom polisen och det är otroligt mycket suntförnuft, jag ångrar mig som fan i efterhand och borde inte gjort så. jag körde in i en kant så bilen stod mot väggen på motorvägen och körde vidare vilket var otroligt korkat av mig, jag borde stannat. Jag borde verkligen tänkt efter istället för att köra ifrån och riskera att bli gripen och hamna i fängelset. jag borde verkligen inte kört vidare när jag krockade. skulle jag få en ny chans så kan jag lova att inget av det här kommer någonsin hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde 100% fel. Jag powergameade genom att köra vidare fast jag krockade in i kanten i höghastighet. jag tänkte inte på suntförnuft, istället körde jag efter en polisbil i 200+km/h istället för att tänka mig för. jag lovar och svär att det här aldrig kommer hända igen om ni unbannar mig, jag gjorde 100% fel och jag är väldigt ledsen för det. jag hoppas jag kan få en ny chans att visa den bästa sidan av mitt rpande.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var typ någon gång när jag var ny på servern typ för ett och ett halvt år sen för typ suntförnuft. jag har också blivit bannad någon gång felaktigt för något jag inte minns men det var typ för 1 år sedan. Jag har lärt mig av mina tidigare bans och jag har aldrig blivit bannad för det igen. Jag är en person som tar lärdom av det jag gör fel. och det som jag gjorde fel nu ber jag om ursäkt för och det kommer inte hända igen. Jag har inte blivit bannad på jättelänge och det kan ni kolla upp. Det här var bara dumt det jag gjorde och jag tänkte inte klart.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JA, jag borde verkligen tänkt mig för och jag borde stannat och inte kört iväg. eftersom att jag som kriminell borde inte riskera något eftersom jag bara körde lite för snabbt. jag hade kunnat gjort allt annorlunda, jag hade kunnat kört saktare och stannat istället för att köra iväg, jag borde inte kört iväg när jag krockade in i kanten. jag borde inte ha gjort någonting av det jag gjorde. jag är så himla ledsen för det jag gjorde och jag som bara spelar unive dag in och dag ut är det här väldigt tråkigt för. jag hoppas ni kan förlåta mig så kommer jag aldrig göra om det här. jag måste tänka efter vad jag gör eftersom att om jag är kriminell eller överhuvudtaget så borde jag tänka mer suntförnuft och inte göra dem dumma grejerna som jag gjorde. Det var jättelänge sedan jag blev bannad senast och utöver det otroligt korkade jag nyss gjorde som jag har lärt mig av och aldrig kommer göra igen så är jag en UNIVE spelare som inte bryter mot regler det här var en enstaka gång annars brukar jag alltid hålla mig till serverns regler och vara ärlig om jag gör nåt fel. Hoppas ni förstår mig och kan ge mig en till chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA, jag kommer tänka mig efter till 100% och kommer verkligen tänka på powergaming och suntförnuft. skulle jag bli unbannad skulle jag läsa igenom reglerna 1000 gånger om så att det här aldrig någonsin händer igen. jag är verkligen ledsen för hur jag gjorde och skulle verkligen gjort annorlunda, jag borde stannat från första början istället för att köra ifrån och inte kört ifrån när jag krockade, och inte kört så snabbt bakom den där polisbilen så hade inget av det här hänt, jag är så ledsen och hoppas ni kan förlåta mig. Kram cr0zz

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka