Nekad cr0zz | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cr0zz

Icke Medlem
Meddelanden
780
Reaction score
33
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198394014725/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: cr0zz

Vad är din discord tagg? cr0zz#3666

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte faktiskt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt bara

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban för jag vet inte vad jag gjorde för fel. jag bara åkte förbi polisstationen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. suntförnuft men det var en fel ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ha mycket seriösare rp.

Har du läst våra regler? Ja

Du åkte runt vid polisstationen och försökte få deras uppmärksamhet genom att göra massor av saker. Förklara det gärna.

Du åkte runt vid polisstationen och försökte få deras uppmärksamhet genom att göra massor av saker. Förklara det gärna.
jag skulle åka förbi polisstationen och det stod en polisbil ivägen och då den bilen jag hade slirar mycket så det tar ganska långt tid att börja åka framåt men det var aldrig meningen jag skulle bara åka förbi och jag hade lite musik på. Det var aldrig syftet att göra det här. snälla kan du unbana mig och ge tillbaka min whitelist och min the palace klubbchef roller snälla det var aldrig meningen. Jag försökte aldrig få deras uppmärksamhet. snälla kan jag få en chans till med mina roller.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka