Accepterad cr0zz | Ban Överklagan [Hannes_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cr0zz

Icke Medlem
Meddelanden
780
Reaction score
33
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198394014725/

Ditt Hex-ID: 110000119da7c05

Vad är din discord tagg? .cr0zz

Vem var det som bannade dig? Hannes

Bild på banmeddelande: image123.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde fel till 100%, jag lyfte upp en kropp när jag var död. Jag har inte blivit bannad många gånger så det visar ju att jag har lärt mig av mina tidigare bans. Men när det gäller denna bannen så gjorde jag helt fel i att lyfta upp en person när jag var död, jag måste ha tänkt helt flummigt. Jag gjorde fel och det kommer inte hända igen, det var en dum grej och jag ber om ursäkt för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod vid ett garage ingame medans jag satt support ooc och pratade med hannes och någon mer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel 100%, jag sa det i support också. Jag nekade inte till det i support, jag erkände och jag gjorde fel. Jag förstod direkt när jag hade gjort det att det var fel, jag ber om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Typ små bans när jag var ny på servern 2021, typ när jag inte visste reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat bara legat död och inte lyft upp honom, jag gjorde fel och det har jag förstått och tagit in och har tagit lärdom av min ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kommer tänka 10 gånger extra innan jag gör något och kommer läsa igenom alla regler en gång till för att vara verkligen undvika att detta sker igen. Jag var dum att göra det jag gjorde och ber om ursäkt för det och det kommer inte upprepas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka