Nekad cr0zz | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cr0zz

Icke Medlem
Meddelanden
780
Reaction score
33
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Anderssson

Ange ditt födelsedatum 19 Februari 2007

Vad heter du på discord? cr0zz#3666

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varje dag minst 5-7 timmar. det beror på om jag har distans i skolan eller inte men minst 5 timmar per dag, jag är väldigt aktiv.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Över 1 månad.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hålla koll så att inga gör fel. Och göra så att det blir så hög rp som möjligt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För att jag vill hjälpa servern och hålla koll så att det blir den bästa rpn som det kan bli.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag är polis och jag skulle bidra med att hålla koll på alla och eftersom att jag är polis så träffar jag många personer och kör ofta runt i staden. Så om folk typ pratar ooc så ska jag kunna ta återgärder och om folk gör fel så ska jag också kunna ta återgärder.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är snäll och jag ska hålla koll på servern och spelare som gör fel. Jag är polis och jag skulle vilja vara servervakt för att om någon rdmar mig eller gör något fel så ska jag kunna göra något.

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill hålla koll på servern och göra så att rpn blir bättre och att se till så att folk inte pratar tex ooc eller gör fel eller så. jag vill bidra till så mycket som möjligt till den här servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Inga än

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har varit felaktigt bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Alltså sluta skriv -rep ni gör bara det för att ni vill retas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka