Accepterad cr0zz | Ansökan till Servervakt [Erixon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cr0zz

Icke Medlem
Meddelanden
780
Reaction score
33
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel Anderssson

Ange ditt födelsedatum 19 Februari 2007

Vad heter du på discord? cr0zz#1907

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Minst 10 timmar per dag. Jag spelar väldigt mycket så det blir at jag är väldigt aktiv.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Över 1 månad.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle se till så att lallare åker ut från multistaden och jag skulle se till att få så bra scenarion som möjligt. Jag är polis och nästan alla poliser är servervakter och som polis träffar man på väldigt många folk och jag har blivit rdmad flera gånger och jag har mött otroligt många lallare så jag skulle ta bort alla som inte rpar på det sättet. Liksom jag skulle sv banna dem som lallar och sen ta det vidare till support.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För att jag vill hjälpa servern och hålla koll så att det blir den bästa rpn som det kan bli. Jag vill få bort lallare och jag vill bara ha kvar folk som rpar istället för folk rdmar, vdmar, pratar ooc och allt det där. Jag vill göra den här staden till en bra plats och jag vill höja rp nivån.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag brukar vara väldigt aktiv så jag skulle se till så att alla blir glada och känner sig nöjda med sitt rp. det brukar var många som lallar så jag skulle sv banna alla lallare så det blir mindre lallare och på det sättet blir det en bättre stad. Jag skulle

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att det har varit att det har varit mycket lall den senaste tiden så jag vill att man ska kunna ha en roligare RP för att slippa allt lallande.

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill hålla koll så att inte lallar. Och det känns som att om man är tex support eller mod så känns det som att rpn går bort lite. Men jag vill vara servervakt och då känns det som att man fortfarande rpar pga att man inte liksom tar reports som förstör mitt i rpn. Liksom att vara servervakt är som att rpa fast kunna kicka/svbanna sånna som inte rpar och det känns som mer för mig att vara servervakt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban [ID] [ANLEDNING] | /revive [ID] | /kick [ID] (Anledning). /tpm Teleportar till waypoint. /sqlban [ID] [DAGAR] [ANLEDNING].

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja jag har varit bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka