Nekad cr0zz | Ansökan till Servervakt (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cr0zz

Icke Medlem
Meddelanden
780
Reaction score
33
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Ange ditt födelsedatum 19 Februari 2007

Vad heter du på discord? cr0zz#1902

Mellan vilka tider kan du oftast spela? varje dag minst 5 timmar typ

Hur länge har du spelat på Unive? 5-6 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle hjälpa till med att få bort lallande och spelare som inte kan bete sig. jag skulle underlätta för staffs och ge folks kicks eller svban så dem lär sig något. man ska alltid skriva /m till personen först för att se till så att personen fattar att hen har gjort fel innan man kickar eller evntuell svban.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag vill hjälpa servern och hålla koll så att det blir den bästa rpn som det kan bli. Jag vill få bort lallare och jag vill bara ha kvar folk som rpar istället för folk rdmar, vdmar, pratar ooc och allt det där. Jag vill göra den här staden till en bra plats och jag vill höja rp nivån.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag brukar vara väldigt aktiv så jag skulle se till så att alla blir glada och känner sig nöjda med sitt rp. det brukar var många som lallar så jag skulle sv banna alla lallare så det blir mindre lallare och på det sättet blir det bättre rp.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill underlätta för staffs och se till så at lallare försvinner. Jag vill att rdmare och vdmare och liknande ska bort. För en lallare förstör oftast hela scenariot om det är något liksom. jag vill höja rp nivån.

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill hålla koll så att inte lallar. Och det känns som att om man är tex support eller mod så känns det som att rpn går bort lite. Men jag vill vara servervakt och då känns det som att man fortfarande rpar pga att man inte liksom tar reports som förstör mitt i rpn. Liksom att vara servervakt är som att rpa fast kunna kicka/svbanna sånna som inte rpar och det känns som mer för mig att vara servervakt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban [ID] [ANLEDNING] | /revive [ID] | /kick [ID] (Anledning). /tpm Teleportar till waypoint. /sqlban [ID] [DAGAR] [ANLEDNING]. jag kan dem flesta pga att jag var varit support

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja 3 gånger för typ rdm när jag var ny på servern och lite så liksom.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, bara Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka