Nekad Cr0sity | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cr0sity

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Erik Gustafsson

Vad heter du på discord? Cr0sity#7427

Hur gammal är du? Jag är 20 år gammal.

Hur många timmar har du på Fivem? 170 timmar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Eftersom att jag tycker att det finns många personer som parkerar sin bil på platser där man ej får stanna eller parkera och därför vill jag vara den som får stopp på dessa personer genom att ge de böter eller en varning. Jag vill även bli chef på Qpark eftersom att jag vill styra upp firman och göra något kul av det till exempel skapa roliga scenarion på dess jobbandes väg och se till att alla parkerar på rätt sätt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit Qpark chef på en annan server och jobbat med detta yrke ett långt tag nu. Jag har spelat RP i 150 h och största dels av det är som Qpark.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Hasse Larsson och är 25 år gammal och han har en tvilling bror som heter Leffe Larsson och dem umgås jämt. Han är väldigt pålitlig och snäll men ser anses vara hård när man träffar han första gången. Han är uppvuxen i en bra familj med mycket stöd från båda hans föräldrar och det led till att han blev polis men Hasse råkade ut för en farlig skada vilket gjorde att han fick sjukskriva sig. Efter en lång rehabilitering med mycket blod, svett och tårar blev Hasse klar med sin rehab och kunde ta sig an nya utmaningar i livet. Hasse och hans två bröder siktar på att ta över ett företag och bygga upp det, brödernas största intresse är bilar då dem kommer från en bakgrund med mycket bilar då Hasses pappa var mekaniker och hade ett eget företag vilket gjorde att Hasses pappa lärde upp honom för att sedan hjälpa till pappa på jobbet. Hasses dröm är att bli miljonär för att kunna resa och köpa fina saker till sin familj eftersom familjen betyder allt för Hasse. Hasse och hans brorsa Hasse är båda lika gammal men dem har också en lillebror som är fyra år yngre, deras mål är att vara ekonomiskt oberoende inom ett par år.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att spela varje dag så länge servern är öppen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag kommer fortsätta att spela på Unive även om jag inte blir chef eftersom att denna server verkar seriös och rolig jämfört med de servrar jag har spelat på förr.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej inte förens jag hitta Unive.

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka