Accepterad cptruckirymden | Medlem ansökning [Balooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

waguchampangemode

Icke Medlem
Meddelanden
433
Reaction score
72
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198841823841/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? sossezlatan#2477

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2007

Berätta om din karaktär. han är 20 år en ung kille som har många ideer. han föddes i staden unive och är uppvuxen här nu när han har fyllt 18 så måste han ta medborgareskap han är väldigt nervös över det han vill verkligen inte bli utkickad. han är intresserad av bilar hus och flygplan. han är absolut inte en känslig person han kan ta kretik och skiter i alla negativa personer. han är väldigt hjälpsam av sig och blir väldigt enkelt nervös och det är nog inte en stark sak hos han han är värkligen inte misstänk sam av sig han är tvärtom. det är en karaktär som har bra och dåliga sidor. han är rädd för criminela han försöker hålla sig borta från dom hans mardröm är att bli indragen i sånt. han blir insperirad av polisens bra jobb dom gör och inser att han aldrig kommer att bli en. ,

jag har disluxi så kan inte stava så bra menm det förstör inte min rp

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är ifrån en anan stad som försvan. jag vill hjälpa till att hålla denna höga rpn nivån som finns på denna serven jag vill bidra till en hög rp kvalite och kanske i framtiden vil jobba inom räddningstjänsten alltså polis brand man ambulans men även så är han intresserad av bilar så finns ju risk att han vill bli det han ska först gå till arbetförmedligen och kolla in lite olika alternativ så jag kommer nog bidra med en hög rp kvalite och en stark karaktär som har många drömmar i livet han har ju en tvlling bror som önskar att bli en polis så antagligen så vill han inte jobba med samma grej så han vill bli bilsäljare eller mäklare men det får ödet avgöra

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag är intresserad av en rp nivå som känns som en stad, jag tycker det blir roligare och högre rp nivå om det är fler spelare det blir mer troligt att det åker folk på gatorna och att man ska kunna köpa beggade bilar och sälja beggade bilar och sånt det är därför jag är intresserad av just denna server

Hur hittade du Unive? min kompis tipssa om den för länge sen prova den och kändes bra men eftersom min brosha ägde en server s¨spelade jag på den istället och nu letade jag efter en server då blev det denna

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få en hög kvalite rp nivå och ha roligt och få det kännas sverklighetstroget det ska vara seriöst rp. få en rolig spelupplevelse med många härliga och kreativa karaktärer

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha roligt jag gillar att ha en hög rp nivå och det tror jag att jag kan öppnå på unive. sen vill jag såklart ha roligt och att min karaktär ska öppnå sina mål och drömmar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? kör bara på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka