Nekad cptruckirymden | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

waguchampangemode

Icke Medlem
Meddelanden
433
Reaction score
72
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198841823841/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Melvin uds uds#2477

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2007

Berätta om din karaktär. go pratt glad och aktiv grabb som är en livs njutare chillar gillar stranden snacka med folk och är känd för han som får böter annars är han aldrig arg gör allt och ingen kan stoppa han. han följer sina drömmar mot sina mål och försöker vara snäll och få bra kontakter för framtiden. han är 30 bast och bidrar till en bra och trevlig miljö för att han är snäll hjäper alla i nöd och stöttar alla i allt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag spelade på en server som las ner och letar efter en ny och denna har bra ryckte och det är många spelare som är bra på att rpa vilket gör detta till ett solklart vall. jag kommer bidra med en bra rp nivå som jag ska försöka hålla seriös och göra det bästa av sitvastionen

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har läst och letar efter en bra rp server som jag kan ha roligt på den ska vara bra och har höga förväntnigar jag vill hga en server med mycket olika individer så denna är perfekt

Hur hittade du Unive? jag spelade på olika servrar och hitta den och gick in och hade good tims och nu ska jag bli medborgare

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha roligt såklart och ha en hög rp nivå så hjälpa till med att f¨kvalite rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? ha roligt vissa vad jag kan inom rp och och göra allt man kan prova på nya saker osv

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nop spelar bara på en eftersom det är enklast så

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka