Nekad cptruckirymden | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

waguchampangemode

Icke Medlem
Meddelanden
433
Reaction score
72
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ange ditt födelsedatum 2007 0410

Vad heter du på discord? waguychampangemode#4787

Mellan vilka tider kan du oftast spela? från 13 till 22 på helger så från 13 till 01

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle försöka göra mitt bästa för att underlätta för staff teamet och göra små sakerna som jag ser i min spel upplevlse eftersom det ör så mycket allare och oseriöst folk så under lättar det om man kickar eller bannar i en timme jag skulle även göra mitt bästa att hjälpa folk med deras problem i min närhet så som att folk är oseriösa någon har ställt en bil och blockat och sånna små grejer som underlättar för staffsen så dom bara får göra det aldra viktigste liksom inte att dva en bil och sånna små grejer för det vill jag och andra servervakter hjälpa till med

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag känner att mitt rpande förstårs lite när en allare kommer in i bilden och han förstår senariot eller något liknande då vill man kunna få bort han pga att dom förstör då gör man det smidit med att plockla bort dom och forsätta senraiot

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? för att underlätta staffsen min spelupplevlse och andra i min närhet jag underlättar i vissa senarion försöker få en högre rpa kvalite och det blir ju högre rp om man får bort en allare och tar bort han från senariot och om har måste hoppa support det tar ju långt tid även fast staffsen gör ett jävligt bra jobb så vill man kunna få bort han som förstör direkt man orkar liksom inte vänta i 5 minmuter för det kan vara den tiden det behövs för denna individen att förstöra detta rpa senariot hopps verkligen att jag kan hjälpa till för det vill jag. om jag ser att någon lallar eller förstör ett senario så kommer han såklart få en ban eller en kick beror på brottet för lallare är inget som unive förkännar detta ska vara en rolig server med bra rp och om det finns att jag kan hjälpa till med bara att kicka en kille så är det guld värt för mig jag har altid strävvat efter att hjälpa folk så om jag ser något kommer jag ta min tid och ingripa

Varför ska just du bli servervakt? jag och många andra vill hjälpa till med att få bort lallare copbaitare och sånna som förstör folks rp upplevlse och jag känner att jag vill hjälpa till med det jag vill kunna holla ett öga på att få bort folk som inte vet fattar eller förstår oseriösa om man får någon ny i rpandet så ska man såklart skriv i hans kick/ban att han ska kolla reglerna och skriva något tips så inte det händer igen för om man är ny så har man inte kol och om jag kan hjälpa han med att förstå och också få en bra rpa uplevlse så är det guld värt och jag känner att jag kan ta det ansvaret och göra mitt bästa för att underlätta folks rp upplevlse

Varför vill du bli servervakt? jag känner att jag vill hjälpa till och hjälpa folks rp finns många nybörjare och sånna som lallar ocgh förkllra tydligt hur man ska göra och vörkligen göra så att dom förstår att det var fel eller liknade jag vill hjälpa till båda erfarna spelare och nybörjare erfarna så vill jag hjälpa dom igenom att kicka någon lallare som förstår deras rpa och inte fattar att dom rollspelar

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? har ganska bra är inte super men kan /toggle /who pagedown för id /trust id/detrust id /sve ban id / kick id kan sånna små grejer men skulle ggjärna vilja hjälpa till

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har tyvär blivit bannad för misstag som jag tänker på i dagens rp vissa av mina bans har varit felaktiga och vissa så hgar jag blivit tvingad av kompisar osv asså att göra det ingame ligger väll lite grupptryck i vissa också jag fick konot av broshan för länge sedan och vet inte vad han har gjort men han är inte seriös på rp om man säger så. så skulle inte förvåna mig om han har gjort något dumt

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Senast ändrad:
Du borde dubbelkolla ditt födelsedatum, verkar som att det blev fel där...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka