Inaktuell Cprobban21 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rban1

Icke Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198966156902/

Vad är ditt namn i verkligheten? robin

Vad är ditt discord namn? robbanconnylaa12#3035

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter robban connylaa i och är 24 år gammal. Bari är uppväxt i Rosengård och hans uppväxt har varit våldsam enda sen hans första ögonblick han kom ihåg. Bari hade två äldre brödrar som tog hand om varandra väldigt mycket. Där Baris brödrar gick Baris, han brödrar var Baris förebilder. Baris brödrar började beckna på centrum. De lärde Abdul hur man tjänar snabba och stora pengar. Vid 12 års åldern stod redan Abdul redo med glocken och kunde riskera sitt liv närsomhelst. Deras föräldrar förstod att de höll på med skit men de brydde sig inte eftersom de hade redan tappat hoppet om deras barn. Vid 15 års åldern anslöt Abdul sig till rinkebys yngre och började involvera sig mer med gängkriminalitet. När Abdul var 18 år förlora han sina 2 brödrar i en drive by och det var då Abdul var på sin lägsta punkt i livet. Han återhämta sig med att göra hämd på de som dödade hans brödrar. Efter incidenten var Abdul aldrig desamma något mer och bestämde sig för att flytta från Rinkeby till ortenwave staden för att söka en bättre framtid, fast i verkligheten så är han efter gäng och vänner som han kan bygga sitt kriminella nätverk på.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag är en erfaren rp spelare. Jag har över 1000+ timmar på fiveM. Jag kommer även kunna bidra med bra krim, social och allmänt trevlig rp! Jag följer alla servras regler och respekterar alla serverns regler till 100%. Jag har även varit wl på många olika servrar tex ortenwave bryggeriet etc. Jag gillar när scenarion har hög rp standard vilket jag bedömer att denna servern har. Har även haft egna gäng på andra servrar och är väldigt erfaren inom den kriminella sektorn på svenska fivem servrar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer hålla en bra rp, jag kommer rpa så bra som jag kan jag kommer vela ha ut så mycket av rpe som det bara går för att få det så verkligt som möjligt för då blir det roligare. Jag har läst alla regler och dom kommer följas till 100% för att undvika banns som jag inte vill ha så derför så kommer jag följa alla reger som man ska göra från början.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att jag ej ska spela för att vinna själv utan det ska vara roligt för båda parterna man ska ej spela för makt och pengar. Om man spelar för makt och pengar kommer ej det att bli roligt för båda partnerna utan bara för den som vinner och det är jätte dålig rp

Hur hittade du Unive? Mitt mål med Unive är att få nya vänner, roliga rp scenarion, ha det kul, ha det trevligt. Jag vill också att andra ska ha det kul och bra. Vill skapa ett allmänt trevlig community som många nya FiveM spelare kan söka till och inte känna sig otrygg! Vill skapa roliga kriminella scenarion där de som är involverad i scenariot ska ha det allmänt kul i scenarion vilket gör att folk kommer tycka det blir mer och mer roligt att rpa.

Jag förstår inte vad du menar i slutet om karaktären att han flyttade till ortenwave nu du har ju ansökt till unive ?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka