Accepterad cphnn | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cphnn

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? -

Vad är ditt discord namn? cphnn

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2024

Berätta om din karaktär. Jag heter Amo Rattata och vill vara med på er fivem server då jag tagit en lång paus inom fivem. Jag är 20 år och har gått igenom tuffa tider. Jag kommer från Afrika och har mött många svårigheter, jag ställts inför många utmaningar, särskilt efter en specifik händelse som inträffade år 2018.
Jag ser mig själv som en person med stark vilja att överleva och kämpa för mina övertygelser. Oavsett svårigheter har jag blivit starkare och mer uthållig. Speciellt efter allting som hänt mig så känner jag mig stark och fortsätter försöka vara glad emot allt och alla.

Karaktären Amo representerar mitt mod och min styrka. Han har gått igenom många utmaningar i livet och ger aldrig upp hoppet. Amo gillar äventyr och att utforska världen omkring sig och alltid gillat fotboll, hockey, boxning och så har han testat flertals andra sporter,

Amo älskar sporter och äventyr. Han njuter av att upptäcka nya platser och känna friheten i att köra genom vackra landskap och speciellt i afrika. Han är bra på att fixa roliga träffer och tar hand om dem som om de vore en del av honom.

Jag tror att Amo med sin styrka och envishet kan vara en positiv tillgång på er FiveM server. Jag hoppas att ni ger mig chansen att vara en del av er gemenskap och dela min passion med er då jag alltid haft kunskaper inom 5m.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kommer kunna bidra med positiva känslor till folk då amo är en speciell karaktär på ett bra sätt som sprider mycket glada miner till folk och blir lätt ivälkänd av folk, Kommer alltid lyssna på serverns grundregler och inte gå utanför dem.

Har en rolig karaktärstyp som rpar väldigt roligt och kommer bidra med roliga scenarion här på unive som kommer vara roliga för alla delaktiga

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst i ett scenaio innebär att man agerar på ett sätt som gynnar andra personen eller gruppen istället för enbart tänka på att det ska vara roligt för mig själv och inte för dem och det har en stark mening med alla scenarios som gör här på servern så alla tycker det är roligt att rpa och vilja vara med på framtida scenarios som kommer uppstå.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? kan alla regler och kan skriva ned lite punkter på dem mest igenkännande reglerna inom 5m och det är: meta gaming som innebär att man tar information utanför spelet för att sedan använda det ingame och det är emot reglerna. Exempel 2: Suntförnuft som innebär att man alltid ska rpa mer realistiskt och tänka på vad man gör/säger. Exempel3 : combatlogning som innebär att man antingen lämnar spelet innan för att undvika ett scenario eller på direkten efter man dött i ett scenario och det är verkligen inte tillåtet, kan dem flesta andra reglerna inom 5m

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har stora erfarenheter då jag började med rollspel 2020 eller om det var 2021 och har fått ett större öga inom fivem för en rolig rollspelare (amo rattata) som varit stor inom fivem, Jag har väldigt bra erfarenheter angående vad som gäller osv

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte så mycket, inte lirat 5m på ett bra tag så tänkte komma tillbaks till det och känna på hur det känns och valde unive då jag känner igen rätt så mycket folk härifrån.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig! Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka