Nekad .cozy | Ansökan till Servervakt [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.cozy

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad heter du på discord? cozy12322

Vad är ditt Hex:ID steam:110000147fbc990

Ange ditt födelsedatum 10 Oktober 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv runt 6 timmar per dag och mera på helger

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan början av april typ

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 1 gång på senaste

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Uppgiften som servervakt är att vakta servern från lallare och regel brytare, te:x att kicka och varna folk som, lallar eller sv bana folk som bryter mot regler

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag ser många som bryter mot regler men det tar aldrig återgärder så jag skulle vilja kunna göra något åt saken.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man kanske inte bannar sin kompis eller vän i rp för att dom inte ska få konsekvenser och abuse är att du kanske kickar något som jagar dig för att du inte vill ha problem med dom

Nekad.

Anledning: Uppfyller inte kravet delvis inklusive guldspelare med ban för 11 dagar sedan.

Du får ansöka igen när du uppfyller kraven.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka