Nekad coysare | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Coys

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wille

Vad är ditt discord namn? Duck

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Wille bannan och han är 20 år gammal och han har en vän som han har en bästa kompis som heter Felix Persson. Wille har haft en ganska tuff barndom hans pappa var kriminell och hans mamma lämna honom vid tidig ålder. När Wille var ungefär 13 år så blev hans pappa skjuten så han hamnade på barnhem. Wille tyckte inte att han blev behandlad bra på barnhemmet. Så en dag så bestämde sig Wille att smitta. Efter de så gick det inte så bra för Wille han bodde hos hans kompis Felix jätte länge. Men en dag så bestämde sig Felix familj att flytta till staden Unive vid 15 års åldern. Då förstördes allt Wille började hänga med kriminella och börja sälja knark i flera år. En dag så blev han grabb dödad så han fick inget knark att sälja inga pengar han hade ingenting kvar. De sista pengarna Wille hade så hyrde han en lägenhet i några år. När pengarna var slut så tänkte Wille att han inte kunde vara kvar i tensta. Så han plankande på tåget till Unive och så hamna han här.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill vara med och bidra med att hälpa dom som är skadade och göra det till en bättre plats och göra unive till den bästa rp som det går att göra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinns är att spela för att båda parterna ska ha roligt även ifall det krävs att "Förlora" scenariot eller att låta nåt got som kanske inte är så jätte bra för dig men kanske roligt för motparten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm att någon kör på dig utan anledning och rdm att någon dödar dig utan anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kört på några andra servrar innan och så har jag kör på unive förr

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja att någon godkände min banöverklagan men är fortfarande bannad från dcn jag heter Duck på dcn

Nekad, vänta 1 vecka efter godkänd pban överklagan, hittar heller inte din dc! Du får söka igen 1 Februari

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka