Nekad Coxer | Medlem ansökning [Berdan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Coxer

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? jabba0010

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Elliot Gunnarsson och är 23 år gammal. Elliot är från Jamaica där han levde väldigt fattigt. han flyttade till unive staden när han var 7 år gammal och nu trivs han väldigt bra här. Elliot är väldigt intresserad i bilar hans drömbil är en BMW M4. Han är väldigt intreserad i mat och speciellt kött, hans favorit maträtt är medium rare oxfile med pommes och rödvinsås. På vintern gillar han att träna ishockey med hans vänner och på sommaren gillar han att vara ute och springa. Just nu jobbar han som sopppplockare för att kunna hålla unive staden ren men han har alltid velat bli polis så att han ska söka till det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag ska bidra med bra rp och följa alla regler för att göra så att alla i servern har det roligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man alltid vill att sin sida vinner det scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? copbait, fearRP, Meta gaming som är att man inte tar information från discord servrar och använder det i spelet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kört på några andra servrar innan

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad, om du ska heta ditt riktiga namn in game se till att du heter samma på discord, ansök igen om 24h

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka