Accepterad Coxer | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Coxer

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199164042121/

Ditt Hex-ID: 76561199164042121

Vad är din discord tagg? jabba0010

Vem var det som bannade dig? mrcrab

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-27 204843.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag räkte upp handen för att jag ville säga en sak till ordningsvakten och sjöng på en låt som var opassande i just det tillfället de sa att det var en nazze låt men det är en låt som handlar om en blomma men kan tolkas som en för att den är tysk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag stod i ledet utanför bäckhäst för att ta intervjuer då jag ser någon räcka upp handen och sedan så sa ordningsvakten som skulle hålla koll så att ingen skulle trängas osv till att han inte fick haila och då på skämt räckte jag också upp min hand innan jag tänkte säga en sak till ordningsvakten och skulle se om han reagerade likadant och då sen så tänkte jag sjunga då låten för mig själv men tänkte inte på att jag höll in min prat knapp så att alla ig hörde det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag stod i ledet utanför bäckhäst för att ta intervjuer då jag ser någon räcka upp handen och sedan så sa ordningsvakten som skulle hålla koll så att ingen skulle trängas osv till att han inte fick haila och då på skämt räckte jag också upp min hand innan jag tänkte säga en sak till ordningsvakten och skulle se om han reagerade likadant och då sen så tänkte jag sjunga då låten för mig själv men tänkte inte på att jag höll in min prat knapp så att alla ig hörde det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har bara blivit bannad mer en en timma en gång innan och på den bannen lärde jag mig väldigt mkt regeln meta och hur viktigt det är att verkligen sitta deaffad då jag och min kompis pratade i telefon men vi satt ju undeffade så att man kunde höra allt vi sa i discord istället för att bara prata i telefon ig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade absolut kunnat tänka på att jag höll in min prat knapp innan för att säga en sak men även att inte hålla upp handen sådär för att det kan tolkas som hailing

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att inte göra saker som kan tolkas så ila och tänka efter innan allt jag säger och gör

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka