Nekad cowb0y | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cowb0y

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198033876105/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Lammkorv

Vad är ditt födelsedatum? 18 December 2000

Berätta om din karaktär. Jag heter Ahmed Abdullah och jag och min familj har nyss blivit tagna av kronofogden och behöver tillgång till mer pengar. Jag och mina grabbar vill då tjäna pengar på något sätt då vi inte hittar eller får jobb. Behöver försörja familjen då vi inte har några intäkter kvar. Min karaktär som kriminell skulle då vara fint så man kan tjäna pengar och bygga upp livet man hade förut som liten. Vi blev vräkta och hela barndommen försvann i bitar när man märkte att man hade förlorat sitt hem som man har haft sen man var bebis, vi behöver snabbt pengar så vi kan betala våran hyra :(

Varför ska just du bli whitelistad? Jag känner att jag skulle passa in som kriminell då jag utför roliga scenarios och bidrar till en roligare spelupplevelse för alla i servern. Jag kommer också spela som man ska och inte "missbruka" min roll som kriminell då jag har fått höra att folk gör det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag känner att denna servern e den jag vill maxa mina spelupplevelser till 100% till. Känner att de e bra staffs och bra community!

Hur hittade du Unive? En polare rekomenderade!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bara ha kul och ha något att göra helt enkelt. Känner att jag har hittat den rätta servern som passar mig bäst!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Har spelat på snöstaden innan men efter en lång resa så tog den sig till sitt slut och nu tänker jag att jag ska bygga upp nytt på unive!

Oj jag skrev whitelist ansökan men det skulle va kriminellansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka