Accepterad Coupled99 | Medlem ansökning (JHN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Coupled99

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Coupledking#2962

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär Marcus föddes född 2000. Marcus föddes och växte upp med sin familj i en annan stad. Men flytta ditt för en ny start. Marcus hade en jobbig upväxt där han var mobbad i skolan och hans pappa dog när Marcus (Anderson) var runt tio år gammal vilket gjorde hans uppväxt värre men han lovade sin pappa och få ett bra jobb och få in pengar. Marcus mådde dåligt i många år i sin uppväxt. Marcus mamma blev deprimerd efter pappans död. Marcus gick ut skolan med bra med bra betyg. Marcus är inntreserad av flygplan och bilar. Marcus är också interserad av båtar och sociala medier också. Marcus hade en bästa vän som sen flytta ur stan när han var tolv. Marcus pappa dog i en bilolycka. Marcus har nästan ingen släckt i stan han känner nästan ingen i stan. Marcus har sommar jobbat varje sommar för att få in pengar till familjen. Marcus har en bror som har flyttat därifrån och bor i ett annat land som han inte har pratat med på fem år. Marcus var med i olyckan hans pappa dog i men klara sig bra. Marcus Farfar sitter inne i ett annat land.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar roleplay scenarion därför kommer jag försöka skapa scenarion så andra en mig kan ta del av det. Jag har spelat rp mycket innan och därför vill jag in på unive och spela seriöst rp. Jag kan också få ett jobb och jobba seriöst så det blir verkligare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att om jag krockar i till ex en polisjakt ska jag låssas bli skadad så det blir roligare för fler en bara mig. Eller i en gun fight så om jag blir skuten i benet så kan jag inte bara strunta i det utan jag får lägga mig ner och vara skadad. Och om man gör det blir det verkligare och roligare för alla.

Hur hittade du Unive? Jag fick veta av en kompis

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka