Nekad Costaas10 | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Costaas10

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199160873364/

Ditt Hex-ID: 1100001478fd194

Vad är din discord tagg? Costas10#1102

Vem var det som bannade dig? Tuggummi

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? snor tjänstefordon

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår att jag blev bannad för att jag snodde tjänstefordon, men jag snodde den aldrig den var öppen och jag satte mig i förarsätet för att få ordningsvaktens uppmärksamhet endast för att han inte ville lyssna på mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ordningsvakten vid piren hade gripit en kille lät andra slå på honom, och jag ville bara ha ordningsvaktens uppmärksamhet vilket han vägrade ge mig när jag försökte prata med honom att som en tjänsteman kan man inte gripa någon och låta andra personer slå på honom och hålla på.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att jag blev bannad för att det såg ut som att jag snodde tjänstefordon. Men jag satte mig endast i förarsätet för att ordningsvakten vid piren som hade gripit en kille lät andra slå på honom, och jag ville bara ha ordningsvaktens uppmärksamhet vilket han vägrade ge mig när jag försökte prata med honom att som en tjänsteman kan man inte gripa någon och låta andra personer slå på honom

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rapportera detta till en admin/mod. (Det vet jag nu i efterhand)
Men jag var helt ny i servern och visste inget annat, agerade utifrån medmänskligt förnuft

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att allt som sker emot reglerna ska rapporteras till admin eller mod.
Jag vet nu att jag själv inte ska bryta mot reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka