Nekad Costaa | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Costaa

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Costa

Vad är ditt discord namn? .c.o.s.t.a

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Jag (karaktären) heter Costa Darico och jag är 21 år och är född i sverige. Jag har en bror som är 20 år och han heter Darin och vi har haft det tuft i livet för att vi hade en våldsam pappa. Jag har utbildad mig och är redo för att jobba men jag har även blivit sugen på att sälja hashish. Jag är ofta snäll men kan bli lätt arg på folk och jag har även lite tålamod och bryr mig inte om vad som händer med folk omkring. Jag gillar att gå ut och äta med vänner och ha det kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att folk har kul och är glada, see till att folk har det bra, följer reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ett situation ska vara interessant både för förlorar och vinner. Utan att det blir lika kul om motparten vinner som man själv skulle vinna är bara för att man förlorar behöver inte vara tråkigt för att man "förlorade" det. Om man, för eksempel, skulle ställa sig i ett situation där jag kör in i något eller helt enkelt låter dom ta fast mig för att dom ska få ha det roligt i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Att man inte får söka problem med flit eller att inte försöka bli gripen och att man inte ska döda när man rånar är några exempel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har kör vation rp förut så jag kan det mesta.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är aktiv så jag kommer kö rätt så mycket.

Nekad.
Utveckla svaret på fråga 4. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka