Nekad Cosmoz0 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cosmoz0

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Cosmoz0#7311

Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ekko Willenstein som är född 1990-10-25 och är då 33 år gammal. Född i England men flyttade tidigt till Sverige med sin familj. Hans föräldrar var väldigt dåliga föräldrar som egentligen aldrig ville ha barn men fick ett ändå, där har vi då Ekko. Ekko är en väldigt jordnära person som oftast vill alla gott men kan i vissa fall bränna av om det påverkar hans egna familj, som tidigare nämt så var Ekkos föräldrar inte bra, men han valde att vara tacksam för det liv han fått och skapa en god kontakt 15 år senare. Han är en väldigt driven och aktiv person med stort intresse för bilar då han från väldigt tidig ålder behövde skaffa jobb inom bilbranschen då han inte klarade av skolan. Han vet inte riktigt vad hans drömjobb är men älskar att meka med bil och även köra bilar.

Han är en otroligt social person med mycket stolthet från sin tuffa bakrund, han har länge stått upp för sig själv helt ensam och klarat sig själv. Målet för Ekko är att ha ett nytt kapitel i livet, med stabil inkomst och hålla på med det han älskar... bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra mitt allra bästa att ge en högkvalitativ nivå av RP. Jag kommer se till att de situationer och händelser jag är med om är 10/10. Min ambition är att framstå som en engagerad och rolig rollspelare som många kommer att minnas efter varje gång man träffar mig. Jag kommer även att vara hjälpsam när jag har fått lite mer kött på benen inom servern, då jag är en väldigt aktiv person när det kommer till just RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär mest att man inte alltid ska ha en vinning i alla RP scenarion. Man måste inte alltid få ut en viss summa pengar eller tex makt för att scenariot ska vara bra. Man ska ha roligt oavsett vem som får vinning utav situationen, även fast du "förlorar" så är det inte fel det heller.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Självklart. Metagaming är just en regel som kan utnyttjas av många men som är en viktigt regel, det är ju när man t.ex siter i discord under RP och pratar med involverade i en RP situation för att mest troligt få ut en vinning av situationen. Sedan har vi även RDM där man inte bara kan döda någon helt random utan anledning, det kan förkomma ofta men ska självklart rapporteras vid händelse.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har cirka 3-4 års erfarenhet av rollspel. Dock var det från Arma 3 rollspel och på engelska. Men har provat mig fram för att se hur det är på unwhitelisted servar på FiveM, men väljer att ta steget till att söka till en mer seriös server som denna då jag verkligen gillar RP i GTA

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt lättlärd men även höga ambitioner till att göra mitt bästa hela tiden. Så även fast jag eventuellt inte har den längsta erfarenheten inom Gta RP så vill jag verkligen lyckas med det.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: Har lämnat discorden.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka